The secret world

Ja, hallo der.
Henvender meg til spillegals brukere siden dere åpenbart er de mest oppegående dataspillere i hele verden.

Lurer på om det er noen her som er beta-testere og har noe å si om spillet sånn helt uten å være fullstendig full av hat ovenfor funcom pga urealiserte aksjer fra 08.
Har hørt veldig mye bra om det selv, men det gjorde vi jo om AoC og, og det viste seg å være bæsj.

Det mest positive er vel at faens Gaute er vekk, og fuckings Ragnar Thørnquist er back og for de av dere som har spillt anarchy online, så lover vel det godt?

Jaja uansett, gode nyheter? Dårlige nyheter? Forhåpninger? Spekulasoner? Flaming? Jarra, give it to meh

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg var en av dem som var supergira på Age of Conan og ble selvfølgelig skuffet, så mine forventninger til enda et MMO fra Funcom er tilnærmet lik null. Dessuten, hvis det på mirakuløst vis viser seg å være Messias i spillutgave, kjenner jeg at kroppen min er ganske over hele MMO-konseptet. Spilt nok WoW for en livstid.

Like utlevert for det første avsnittet.

Var mange som ble rævpult av utrolig omtale av age of conan, og trodde de hadde investert i wow2.0
Spillet viste seg å være utter shit og mange ble med helt ned til 2 kroner...jeg visste heldigvis bedre og solgte på 52.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jobber du med dem, eller elsker du oss? Bare nysgjerrig altså. uansett, det kan jo bli kult, men jeg kan desverre ikke spille mmorpger for da må jeg begynne å tigge penger.

Javi

elsker dette landet
Like for å elske oss. Jeg for min del synes konseptet til secret world(konspirasjoner og slikt er kule greier) hadde vært mye kulere om det hadde vært single player. Er så rævlei mmospill nå.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg har rænta mye om mmoser her på forumet og den meningen står fortsatt - jeg har ikke noe i mot konseptet mmo i bunn og grunn, jeg har bare ikke noen interesse for den erketypiske mmo-en - meningsløse quests, ræva kampsystemer, og en lineær progresjon som er ment å hekte deg og ta tid mer enn å være gøy.
Planetside, Shattered Galaxy, og tom. Trackmania og League of Legends er spill jeg synes bruker aspekter som kan knyttes til det vi kaller mmo uten at det nødvendigvis er "WoW bare med romskip/skytevåpen/kjent franchise".

Jeg var keen på TSW da det først dukka opp, men falt fort bort da det viste seg at settingen er stort sett det eneste av interesse. Jeg er ikke i beta selv, men så langt jeg har forstått det så diller du rundt og følger quest markers på akkurat samme måte man alltid har gjort i en typisk mmo.
Ser ikke poenget, skjønner ikke hvorfor folk gidder, så til den grad at jeg blir like overraska hver gang et nytt slikt spill kommer ut og det opplever samme moderate suksessen som alle lignende spilla før det.

Har en kamerat som spiller og jeg har ikke hørt en eneste ting fra ham som gjør at jeg får lyst å spille, men han er skikkelig investert i det. Det høres litt artig ut med "levelless" (NIVÅLØS sa nårske spillpressen) progressjon og at man heller låser opp ferdigheter, men det blir én detalj i et større system som helhetslig virker identisk til det vi alle kjenner og er lei av.

Er vel ingen som kan si noe konkret uten at NDA'en blir brutt.
Men det kommer en press release fra GDC snart.

En ting jeg har merka denne gangen er at du ikke har en "komiske ali" karakter som funcom hadde før age of conan som lover gull og grønne skoger :)

I morra er NDA'en løftet og gode nyheter er ventet.
Sånn rent investormessig, så har en av hovedaksjonærene lastet opp enda mer aksjer, som lover ganske godt.

AoC går vel endelig i pluss.
Det er riktig nok gratis å spille, men er vel noe in-game butikkgreier eller reklameintekter jeg vetta faen.

SWTOR traff vel ikke helt der det skulle, men ifølge han ene sjefen, så vokser spillergruppen enda...om de går i pluss eller minus får han ikke lov til å avsløre før kvartalsresultatene.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det kan være det som ble annonsert som "Project O", dvs. det neste spillet til Stunlock. Post-apokalyptisk, lagbasert spill i samme gate som Bloodline Champions, bare med mer casual-vennlig fokus. Når det er sagt kan det så klart også være noe helt annet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa det forrige helg. Ble veldig skuffet.