The Sims 2

Lodin

Der Waaaah
#1
I lengre tid har jeg gått å snust på Sims 2 og siden det skal dukke opp på Fredag tenkte jeg vi kunne starte en tråd. Vet mange hardcore gamere der ute er skeptiske til dette, men det virker som Maxis denne gangen har utviklet konseptet såpass at det kan appelere til alle. Det er med andre ord gode muligheter for å gjøre fler sjuke og ondskapsfulle ting denne gangen, noe mange kritiserte forgjengeren for å mangle.
For å bevise dette har jeg tenkt å poste et innlegg laget av en Parias fra et visst annet forum. Etter å ha lest det var ihvertfall ikke jeg i tvil lenger.
Here's a few of the wacky antics my simulated family has been up to:

This is myself, instituted as an evil genius plotting to take over the world. Here's my avatar of death, looking particularly evil for no immediately apparent reason whilst peering through his telescope - this may be because he is busy spying upon his arch-nemesis:



This is the evil genius' room mate, named "Jim-Bob-Bob", also known as "the short bus reject". He is used as a diversion for my evil activities, and is fat, lazy, and incredibly untidy. He is also, for some reason, the head of the local soccer team:



Hot.

I don't know who this next person's name is, but he's been officially labeled my evil genius' "arch-nemesis" because he was the first to start the wave of terror upon my house, inspiring waves upon waves of people to come over for the sole purpose of STEALING MY FUCKING GARDEN GNOMES. He's the guy on the far left:



I had Jim-Bob-Bob serve him spoiled pancakes created from his terrible cooking ability as a basic part of my revenge. The fact that the moron started feasting upon the steaming pile himself was surely a testament to his idiocy.

Here's the arch-nemesis caught red-handed:



Here's the fuckwad slapping my evil genius:



After he stole a couple more of my gnomes, I insulted him and yelled to his face whatever translates in Sim-eese to "get the fuck off my property you yellow-haired white trash fuck". Then he ambushed me with some kind of crazy smoke bomb and started a pitched fight to the death:



Then he ran away. Later that day, however, tragedy struck once again, as a hired goon (no doubt under the arch-nemesis' employ) ran past my house and did this:



FUCK. This meant war.

Unfortunately, I haven't been able to do much to crush my arch-nemesis yet (trapping him in a doorless, windowless room to drown in a puddle of his own urine seems too easy and small-time for a criminal mastermind), but while I was busy plotting his demise, my retard room-mate called over a bunch of people - the arch-nemesis among them. Jim-Bob-Bob then took a shit and ended up breaking the toilet, which pissed me off, until the arch-nemesis wandered over to the plugged up toilet and sat down:



In the words of Mr. Burns, "Excellent". Soon after he yelled at my evil genius some more and went home (after stealing another gnome), but I made sure to secretly reward my room mate by upgrading his sleeping accomodations from "couch" to "piece of shit bed". It didn't make a difference of course, the moron still automatically went to the living room and napped every time he got tired.

Here's some more random imagery.

My evil genius, venturing forth into the night to do fiendish things (like steal back his gnomes):



GET THE FUCK OFF MY PROPERTY YOU HICK GEESUS H CHRIST:



The moron brings a furry home...

http://img25.exs.cx/img25/3350/9594.jpg

...and somehow manages to WHAT THE FUCK IS HE DOING AND WHY DOES HE HAVE NO PANTS

http://img25.exs.cx/img25/4540/9595.jpg

For some reason, he actually has two girlfriends whom he's alternating between, and they keep calling him and he spends all fucking night on the phone. When he's done doing that, he then kicks everyone out of the house and has a spongebath because he's too much of an idiot to use the shower independently:

http://img25.exs.cx/img25/1223/9596.jpg

Moron.
Ellers driver 1 UP for tiden med en lengre preview av spillet som også er sinnsykt morsom.

Så, noen andre som vurderer å skaffe seg dette? Hvis dere lurer på noe kan jeg sikkert også svar på spørsmål.
 

Sancti

Terrorkatt
#2
Her ligger noen bilder jeg har tatt selv. Har prøvd det i noen dager, og det er greit tidsfordriv. Selv blir jeg lei av slike spill ganske fort, men det er sikkert fordi jeg ikke gidder å skaffe meg flere venner, og da kommer det til et punkt der det stopper litt opp. Jeg prøvde å variere ved å adoptere en negerbaby, men det ble egentlig bare pes.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Ikke like hot (eller like glitchete) lesbe-action som jeg fikk til i Singles, men det er godt å kunne konstatere at Simmerne har tilgang på like sterk hårspray som Singlerne.
 
#4
Tror dete blir bra jeg. Skal ut å kjøpe det nå :)


Det er vel ganske likt de andre sims spillene, bare at grafikken og animasjonene er mye bedre.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Opprinnelig skrevet av Sancti@15.09.2004, 13.13
Her ligger noen bilder jeg har tatt selv.
102934​
Det var jo stor variasjon i de bildene. =D

Og på den andre siden av nettet har jeg nettop laget min første Sims 2 macro:

 
#7
Lodin hater kvinner på internett. søstera mi har bestilt dette spillet. jeg gleder meg faktisk.

:kos:
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Jeg hater da ikke kvinner, var bare det bildet som var så ubetalelig.

Flere bilder, denne gangen fra Yus:

Vomiting mother reporting in:



I'm not sure if this is a bug, or if the guy is a sissy bitch.



Grampy didn't take getting fired very well...



So he died. I like how the grim reaper is consoling the son.



The hearts--THEY BURN!

 

Lodin

Der Waaaah
#11
Og jeg kjøpte så Sims 2 tidligere i dag og installerte det. Da jeg kom til registrerings delen fikk jeg beskjed om at min eminente CD-key allerede var i bruk...
Sliter med å sende mail til EA sin Indiske support nå (og fordi dette er så frustrerende så ender jeg sikkert opp gråtende og sammenkrøpet i en dam av min egen urin oppi et hjørne).

EDIT: Ta den din jævla pelser!

 

Novastrum

Feminist-elitist
#16
Kjøpte spillet igår og spilte fra kl. 19 til 02. Ble veldig hekta. Lagde et kollektiv som representerte meg selv og noen av mine venner. Prøvde å gjøre personlighetene til hver sim så lik folka de er basert på som mulig. Blir morsommere på den måten. Tingene simsene gjør blir mer interessante og teite. Det er også en blond dame i kollektivet, som jeg allerede har gjort WooHoo med og vi har fått en unge. Det irriterer meg at kameratene mine prøver seg på hu hele tida. Jeg har blitt ultrauvenner med en av mine beste venner i virkeligheten, uten at jeg har prøvd på det. Så nå går de rundt og gjør hverandre kvalme. Fiser i hverandres nærvær og spytter for å vise avsky. Dette er bare eksempler. Jeg tjener penger ganske tregt, men de går jo opp i rank snart. Bare kjipt at alle snart er gamlinger. Da må jeg bli gift med en eller annen rik kjerring, slik at Kine (som ungen heter) får en real arv. Artig spill. :D
 
#20
Det er bare for jenter, så styr unna hvis du har ryktet ditt kjært!!!!!11