The Sims 2

#41
Eg håper det er so kult som dykk seier :D Eg reknar med det er ferdig nedlasta når eg kjem heimatt frå skulen :tommelopp:
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#43
Hah, jeg bygger som bare faen jeg. Riktignok er det det eneste som er morsomt med det, resten er dritkjedelig. Det blir bare mas. Har aldri likt The Sims, og jeg tror jeg aldri kommer til å gjøre det heller. Spillet er morsomt i en halvtime, helt til huset ditt er ferdig oppbygd. Selvfølgelig må jeg jo bruke koder. Jeg orker ikke tanken på å bygge litt, stikke på jobb, skaffe dame osv, da dette er dritkjedelig. Her er det byggninga som gjelder, for penger vokser jo ikke på trær (eller, jo det gjør de, men det kommer så satans lite penger av det treet).
 

Novastrum

Feminist-elitist
#45
Ligger vel en musikkmappe i sims2-katalogen. Der er det bare aa kline inn mp3-filer.

dritttastatru,,,,
 

SHDR

Gullmedlem
#48
Great! Jeg har også produsert en liten konsept-familie, vitenskapsmann og goth-playboy Vittorio Von Doom og hans homofile, aldrende tjener, Igor Von Doom. Foreløpig har Igor ødelagt dass og dusj sikkert et dusin ganger, og han ser en stygg kanin som følger etter ham etter at han arrangerte en dårlig fest. Deretter havnet han i seng med en annen aldrende kar, hvilket jeg har en flott video av. Vittorio, på sin side, er i full gang med å kapre Juliet, og et av hans mål er å få Romeo begravd i hagen utenfor ... jeg tror toalettet får en vital rolle i denne planen.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#49
Øhm.. jeg gikk inn i den stygge musikk mappa. Men der lå det kun en liten ussel fil på 64 bytes. går det fortsatt ann å legge musikken inn der eller er jeg homo?
 

Lodin

Der Waaaah
#51
Den vanlige musikken til spillet ligger i hovedinstall mappa:
C:sukk:Games\The Sims 2\TSData\Res\Sound

Men du skal fortsatt legge evt. mp3er i den mappa jeg nevnte over. Aner ikke hvorfor det ikke funker hos deg.

EDIT:


Herre gud!
 
D

Deleted member 365

Gjest
#52
Ja. Jeg har her en liten film fra mitt game.
jeg har jo flere familier, men i den ene klikket rebecca.

I denne sekvensen ligger hun og sover mens social bunny er i rommet. Det er vel noe av det skumleste jeg har sett på lenge.
Donnie Darko anyone?

Scawy Bonnih
 
D

Deleted member 365

Gjest
#53
Hmm.. jeg lurer nesten litt på om vi burde lage en Sims 2 post til. Der vi for eksempel har en dagbok eller bare et stygt galleri med alle familiene som blir produsert her på spillegal.
 

Lodin

Der Waaaah
#54
Er det ikke mer eller mindre det vi gjør her?

--------------

Det er straffen for å bøffe fra trærne mine din forbanna hedning!



 
D

Deleted member 91

Gjest
#55
Håhåhåhå. The Sims 2 har jo fått varme kritikker og slikt, men er det egentlig så ulikt originalen? Det er nye items, fetere grafikk, kjeller (tydeligvis), men kan man rotere objekter i fler enn fire forskjellige retninger, slik at de kan stå på skrå og slikt? Nei? Homo.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#57
Greit. Da er dette den offisielle The Sims 2 galleri og all mulig info post. Ja.

Det irriterer meg forresten skikkelig at man ikke kan sette ting på skrå. Man kan jo ha skrå vegger men kan man ha hjørneskap? Næh.
Fikk forresten fiksa musikken. Men er det noen måte å lage shortcuts til musikken på?
så jeg slipper og kopiere/flytte musikken til den homo mappa. har ikke så deilig med plass på c: skjønner dere.