The Trenches en ww1 mod til H-L

....animasjonene noen sinne

se å kom dere over til the trenches dot net og last ned denne modden. Dette er bare beta 1.0 som er ute så den har noe bugs og det er bare 2 klasser og 2 lag (england og tyskland, rifle man og granat man). Her er noen bilder og en demo jeg har tatt opp (går det ann og spille demoen uten TT? og starte den fra CS eller en annen mod :svette: )

granat mannen kan skimtes nederste i høyre hjørne

demo'en

Flere bilder her

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det bare meg, eller er brettene helt tomme bortsett fra spillerne...?

Opprinnelig skrevet av Shadar@12.10.2004, 16.44
Også BMP-bilder, da ...
115917​

screen shot in game, aka F5. desuten har jeg et annet liv en photoshop så jeg gidder ikke å lage dem om til jpeg kapisj

*DOD

Ikke alle har BF (det vil si de som har sovet seg vekk fra spillverdenen de siste årene). <_<

C

Crizpy

Gjest
Hvis du åpner de screenshot bildene dine i feks. paint, kan du lagre som jpg. :)

Lodin: Mest sannsynlig er det ca 100% enklere å styre, og dynamikken er bedre enn i BF.. For du vet, HL er det beste.

Skal testes, laster ned nå.

Uansett, ak47u; bare skriv "view demo <demonanavn>" i console, husk at demoen må ligge i riktig folder.

huffameg.

Det spillet var litt ubrukelig. Og ikke tro at jeg suger, jeg er som sagt "teh pwnerer" og hadde 10 - 4 stats etter første mapchange.

Spillet ble for ensformig med for få mulige våpen, og litt rotete måte å switche våpen på gjorde det litt balle for nybegynnere.

Ja, jeg la merke til det...

Det spillet så ihvertfall bedre ut enn DOD, men det er ikke vanskelig fordi DOD er rett og slett tragisk..

Tøffe animasjoner i forhold til BF1942 og DOD da :tommelopp:

jeg tror DoD:source blir bra =)

Opprinnelig skrevet av bantex@18.10.2004, 08.14
jeg tror DoD:source blir bra =)
118673​

bare synd man må betale for det :mad: :(