The Warriors

#1
Syntes det var litt rart at det ikke fantes et emne om Rockstars nyeste spill, The Warriors, som er basert på filmen med samme navn fra 1979...

Syntes dette spillet virker interesant... Mye vold, blod og gærnheter... Sikkert ikke årets spill, men dette skal hvertfall i spillhylla mi...

Spillet har release 18. oktober i år og kommer til PS2 og Xbox...

Spillet handler enkelt og greit om en gjeng kalt The Warriors som herjer gatene i New York på slutten av 70 tallet og blir beskylt for et drap på en viktig person med navnet Cyrus og må da klare å komme seg tilbake til sine hjemterritorier innen natten er omme...

Man kan også rasere butikker, stjele stereoanlegg fra biler og herje rundt med våpen i form av balltrær, kniver, knuste flasker osv osv...







 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Spillet interesserer meg ikke; enda mer gjengvold fra Rockstar oi så spennende, men den filmen må jeg sjekke ut. Regissert av Walther Hill og greier. Remake kommer forresten neste år, da med Tony Scott bak roret.
 
#3
Jeg interesserer meg heller ikke, er så søkk lei GTA og jeg tror ikke det er så alt for store forskjeller på spillene.
 
#4
Vel hver sin smak... Jeg ser frem til litt hjernedød action... Rockstar har forsåvidt to lignende gjengspill, hvis man ser bort i fra GTA serien og det er vel State of Emergency og Manhunt, begge spill har klart å underholde meg like lenge som et eller annet storybasert block buster spill har gjort... Så jeg ser som sagt frem til å kunne denge litt løs når jeg ikke har bedre ting å gjøre og da passer dette spillet ypperlig, har selv tenkt å se denne filmen, har ikke hørt om den fra før...

edit: Tror nok dette spillet er ganske langt i fra GTA spillene...
 
#5
Får håpe det, for da blir det kanskje litt interresant, eller nei det blir det ikke. Smaken er som baken, den er delt.
 
#6
Så du mener bestemt at dette spillet er crap før du i et heltatt har rørt det? Ikke en gang lest et rewiev?

Men greit nok... Eventuellt ditt tap om spillet skulle vise seg å være kult...
 
#7
konseptet og shit ser bra ut for masse gratisreklame i form av gamlinger som klager over vold i spill. grafikken suger som på alle rockstar spill. men konseptet er vel bra.
 
#8
Opprinnelig skrevet av The Creature@08.10.2005, 18.18
Så du mener bestemt at dette spillet er crap før du i et heltatt har rørt det? Ikke en gang lest et rewiev?

Men greit nok... Eventuellt ditt tap om spillet skulle vise seg å være kult...
267249​
Har ikke bestemt meg for at det er crap, er bare veldig skeptisk til det. <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Final Fight, bare i 3D? Kan bli kult om de gjør det ånkli.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Pyro+08.10.2005, 20.33-->
<!--QuoteBegin-The Creature
@08.10.2005, 18.18
Så du mener bestemt at dette spillet er crap før du i et heltatt har rørt det? Ikke en gang lest et rewiev?

Men greit nok... Eventuellt ditt tap om spillet skulle vise seg å være kult...
267249​
Har ikke bestemt meg for at det er crap, er bare veldig skeptisk til det. <_<
267296​
[/b]

Nei, du sa aldri at spillet er crap... Det skal jeg si meg enig i... Du sa bare at spillet ikke interesserer deg... Og det skal jeg respektere som den store mann jeg er... Men du må huske en ting, motsier du meg kommer du til helvete og der er det ikke mye lesbian sex eller god bondage action, tenk over dette før du ignorerer spillet...
 
#11




huff er det Steve Guttenberg (politiskole duden) til høyre der :grine:
 
#12
Etter å ha spillt dette spillet siden fredag kan jeg absolutt si at det er verdt pengene... Dette spillet er veldig bra gjennomført, veldig varierende og ikke minst underholdende... Engasjerende story og artig multiplayer... Spillet er akkurat ikke fritt nok til at man går lei av mulighetene, slik som i gta, grafikken og kamera føringen er det kanskje værre med, men det er vel det eneste som trekker ned, pluss litt dårlig framerate når det blir mye brawling på skjermen. Hver person har kanskje ikke det største arsenalet med knep og triks, men det at man spiller med 9 forskjellige personer, som jeg har forstått, gjennom spillet blir dette også alikevel ganske variert, mulighetene med å knuse butikker og biler, pluss det å rane en vanlig person mitt i et tagge oppdrag for å få råd til å kjøpe mer spray er ganske artig egentlig...

Absolutt verdt å kjøpe...
 
#13
Final Fight, bare i 3D? Kan bli kult om de gjør det ånkli.
[/b]
Hvis det er Final Fight du har lyst på så bør du kanskje sjekke ut denne videoen ;) :
Final Fight: Streetwise
Jupp, nytt Final Fight spill som kommer til PS2/XBOX. Og det så faktisk veldig underholdende ut. Minner meg om the good ol' days på arcade, pumpe på med tiere.
 
#14
Spillet fikk jo 8.6 av gamespot, og jeg elsker den filmen, så det er neste spillet på lista etter RE4
 
#15
Kikka litt på coveret igår, og jeg lurer på om det bare er Rockstar sine spill som får en så omfattende advarsel på coveret..er dett såå voldelig at sånne advarsler er nødvendige?
 
#16
Spillet er forsåvidt ganske kynisk og voldelig... Det er klart at dette spillet ikke akkurat er for barn hvertfall... Det er vel heller ikke så mange andre enn Rockstar som gir deg muligheten til å drive med gladvold...


<div class="spoilertop" onClick="openClose('58b837c4d739f13c2b4817ef8a16867b')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="58b837c4d739f13c2b4817ef8a16867b" style="display:none">Gjorde meg ferdig med storyen i dag og til min overraskelse fikk jeg en bonus i form av en arkade versjon av spillet der man spiller igjennom brettene i god gammeldags final fight stil, orginal bonus spør du meg:)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Nja. Killer7 er vel det eneste spillet jeg har spilt så langt som har vært på nippet til å gjøre meg uvel med tanke på voldsinnholdet. Det er ikke selve volden som gjør det, det er mer konteksten - jeg ler når jeg deler noen i to med ljå i Postal 2, men når en uskyldig dame får underkroppen sprengt bort av en selvmordsbomber mens hun ber om nåde er det noe annet. :p
Rockstars spill har (stort sett) alltid et beksvart humoristisk bakteppe, noe som gjør at bare gærninger kan ta voldsinnholdet på alvor. Vet ikke hvordan det er i The Warriors, men jeg har planer om å finne det ut. Takket være deg, Creaturemann, gir jeg dette spillet en sjanse. :)
 
#18
Jeg tror ikke du kommer til å angre...

Noe jeg også kan føye til er at dette spillet er langt i fra lett når man blir overmannet av en gjeng, og politiet er faen meg ikke til å spøke med... Man er ikke akkurat en superman i warriorsouit, noe jeg syntes er ganske bra...

Det at dette spillet har en del in-mission mini-games gjør det litt mer variert...
 
#19
Synes Warriors er et bra spill. Nettopp kjøpt meg det og det skuffet ikke.

Ganske likt kontroll som GTA spillene med mindre våpen og mer god gammeldags neveslagsmål.
Kommer inn på topp 10 lista mi for spill i år!!