This is harsh. Evaluate me: Demon's Souls

De der var en av de letteste bossene for meg. Nå kan det kanskje ha noe å gjøre med at den andre aldri dukker opp for meg før den første er nesten død.
 

Lodin

Der Waaaah
Skal prøve igjen i kveld og det går sikkert lettere nå som jeg er klar.

Uansett fikk jeg turbanen i går og det er en av de mest nervepirrende spillopplevelsene jeg har hatt på lenge. Ville bare teste det så jeg slang ut den blå steinen i 3-2. Jeg hadde misforstått hva som skjer der, men i praksis spawna jeg inne i bossrommet, fikk kappa til kongeduden surra rundt hodet og beskjed om at jeg hadde innvadert verdenen til en kis. Woota stille inni meg når jeg innså at "No player, you are the boss".
Så stilte jeg meg på sida av inngangen med fingeren klar på en shield spell og hjertet i halsen. Tok sikkert ti minutter før jeg endelig hørte noen romstere og slåss med mindflayerene. Heldigvis ble vedkommende truffet flere ganger av dem noe som er nubbete og lovet godt for meg.
Så raser det inn ei kjerring i rustninga til Yurt utstyrt med tryllestav og korde. Jeg får inn en nydelig backstab og går løs på dama mens hu begynner å rygge og slenge firespray. Bare så synd det er griseenkelt å dodge. Hu hadde aldri noen sjangse så nå har jeg kroppen min tilbake og en finfin gul turban i ryggsekken. :D
 
Første walkthrough ferdig! klokket inn på 41 timer, sl 73, og 86 deaths :p løp igjennom stort sett hele spillet med crescent falchion +4, blueflame shield og black leather settet. bruker melee/magi ca 50 50. var en dick og invaderte temmelig mange med acid cloud, death cloud, poison cloud før jeg gikk videre til ng+ :D klarte å wipe et par tremanns partyer på 4-2 ved å bruke hit & run gjennom hele brettet. har scraping spear også, men det falt aldri helt i smak. Tenker å lage en low lvl PvP caracter nå, og fortsette til ca 130 med main caracteren.
 

Lodin

Der Waaaah
De av dere som har vurdert BP utgaven av spillen bør få ræva i gir. Det er allerede utsolgt i England og det skjer sikkert andre steder og. Etterhvert blir det erstatta av en standard utgivelse og det er jo ikke no stilig.
Herp.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Tok sisteboss i går, 38 timer-ish. Har allerede tatt Phalanx, Red Dragon, Tower Knight og Adjudicator i New Game+ for så å bruke et HAV av forsøk på 1-3. De assassinene begynner å bli innpåslitne.. jeg klarte i det minste å få meg en heks i Nexus igjen, så var det å bestemme seg for hva jeg skal gjøre med de 10+ ubrukte demonsjelene mine.

EDIT: I likhet med Ganon var jeg også slvl73 ved slutten rett før jeg tok 1-4 og mista tre levler på bossen... FFFF!