Tiårets spill (2000 - 2009)

HL2 ikke på førsteplass, invalid liste.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Starfox Adventures på 32. plass.
"FIFA" og "NHL" (de ja) på hhv. 30. og 27. plass.

:psyduck:
 
Oh noes, ser jeg har gått glipp av litt av en begivenhet. Skulle gjerne vært med på utformingen av denne. :-/

Jeg skal ikke klage, ble en veldig bra liste dette. Foruten Mass Effect kan jeg ikke komme på noe jeg savner. Gjett om jeg gleder meg til toeren. :)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kanskje vi vinner gullstikka i år igjen fordi vi har så bra lister.:cool:
Baulder's Gate er et spill jeg aldri har spilt selv, men det ser ut som en trøtt utgave av Diablo azz.
 
Nei, vi vinner gullstikka fordi alle andre alternativer er komplett ubruklige.
så jeg forventer å se Justin i sin beste pimp-suit på årets prisutdeling.
 
Jeg synes Spillmatic-lista rocker huset. Excite Truck, WarioWare Inc, Vib Ribbon, Trials HD og Paper Mario 2? Dette svinger det av.

Jeg hadde gått for Excite Truck hvis ikke det var for at Ridge Racer 6 låste meg til skjermen i 40 fulle timer, og at jeg elsker det. Men Excite Truck er morsommere og en mer fornuftig vri på arkaderaceren, siden det strengt tatt ikke skal gi mening. Mario Kart: Double Dash/DS/Wii også, hvis ikke det var for at det er så kjedelig at Nintendo er så flinke, og at de burde skru opp hastigheten enda litt. Eller F-Zero GX.

Angående Spillegal-lista, så ble jo den temmelig forutsigbar og ukontroversiell. Jeg synes Halo fortjener førsteplassen mer enn Half-Life 2, det var to år tidligere ute og det er smartere designet. Men ja, ingen tvil om at Half-Life 2 er en herlig berg-og-dal-bane.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Selv er jeg litt svak for tråden Dine ti favorittspill og verste spill! på Diskusjon.no. Choice quotes:

Favoritten er Halo 3, siden det oppfant skytespill og Animé. Det dårligste spillet som finnes er: World of Warcraft. Det har bare tatt Halo-universets gode idéer og fucket dem.
Well played, good sir.

Favorittspill:

1) Battlefield bad company - Ikke fult så stressende som MW2, store maps wub.gif

2)Moder warfare 1 - Bedre våpen, ikke så mye drit som MW2

3) Modern warfare 2 - samme som mw1, bare bedre grafikk. IW skuffer meg.
Allsidig og rasjonell? Denne karen har "Dreamboat" som mellomnavn, jeg caller det nå.

8. Final Fantasy (heile triologien) - Dette spillet er så kompleks og stort at det er heilt ufattelig. Liker veldig godt Combat Systemet og gameplayen generelt. Anbefaler dette på det sterkeste!
Endelig noen som tør å forsvare Final Fantasy-trilogien.

Dette var bare fra første side, forresten.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
10.medidel total war 2 jeg dette spillet er for at soldatene i spillene er så domme at det ikker går han
 
Velger og ikke besvare på verste spill i og med at andre kanskje liker de, og jeg hater egentlig ingen spill ^^
Haha! Herlig.
Som en rimelig elitistisk gamer, var det mye jeg lo og raga over på lista til folka der ass.
Halo og Final Fantasy-quoten var rimelig EPIC da.