TIL CAFFIELD!

#1
Faen jeg spillte på server, så ble jeg beskyllt for cheat av Caffield. Jeg sa at jeg såg på sjermen til noen andre som var på server, men det gjorde jeg ikke, jeg ville bare komme meg ut av diskusjonen!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

Nå snakker jeg om spillegal.no server på counter-strike!
 
#2
Faen, nå har jeg hørt at det er mange andre som blir kicka og banna av Caffield uten grunnd. Faen kan jeg spørre deg om en ting? HVA ER PROBLEME DITT? :mad: :mad:
 
#3
Om du sjekker medlemslista så har vi ingen her med det nicket. Så du taler mest sannsynlig for døve ører.

MoFo2
 
#4
THps:Ta det med ro, pust dyyypt inn.... nå....
Jeg ser at du er ny her... velkommen! :)
Ser ut som om det er noen du er sint på, ikke alle.
Hvis du vil ta kranglingen personelig burde du sende han en pm eller noe.... er litt overtrøtt nå, muligens jeg tolker deg feil... :zzz:
 
#5
Opprinnelig skrevet av MoFo2@16.04.2005, 13.41
Om du sjekker medlemslista så har vi ingen her med det nicket. Så du taler mest sannsynlig for døve ører.

MoFo2
207363​

Er du helt idiot? Han kaller seg musa eller noe. Dra deg innpå selv å se.
 
#9
Hvordan vet du at det er vår kjære Musa som plager deg?
Musa er jo snill og grei :forelsket:
 
#11
Opprinnelig skrevet av Frenzy@16.04.2005, 13.49
Hvordan vet du at det er vår kjære Musa som plager deg?
Musa er jo snill og grei :forelsket:
207374​
Faen? kan du ikke bare holde kjeft, Jeg er lei av spillegal.no, de banner folk uten grunnd på Counter-Strike, 1.6, Pc !:p :tommelned:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#12
Opprinnelig skrevet av THps+16.04.2005, 12.51-->
<!--QuoteBegin-Frenzy
@16.04.2005, 13.49
Hvordan vet du at det er vår kjære Musa som plager deg?
Musa er jo snill og grei :forelsket:
207374​
Faen? kan du ikke bare holde kjeft, Jeg er lei av spillegal.no, de banner folk uten grunnd på Counter-Strike, 1.6, Pc !:p :tommelned:
207376​
[/b]
Jeg tror kanskje de har grunn nok, ved å se hvordan du oppfører deg. Din lille kondomrømling.
 
#13
Opprinnelig skrevet av Novastrum+16.04.2005, 14.02-->
Opprinnelig skrevet av THps@16.04.2005, 12.51
<!--QuoteBegin-Frenzy
@16.04.2005, 13.49
Hvordan vet du at det er vår kjære Musa som plager deg?
Musa er jo snill og grei :forelsket:
207374​


Faen? kan du ikke bare holde kjeft, Jeg er lei av spillegal.no, de banner folk uten grunnd på Counter-Strike, 1.6, Pc !:p :tommelned:
207376​
Jeg tror kanskje de har grunn nok, ved å se hvordan du oppfører deg. Din lille kondomrømling.
207377​
[/b]
Jeg er ikke sån da, jeg sitter bare å spiller, så blir jeg beskylt for cheat, bannet, kicket! Faen? jeg har aldriv vorre sån på en cs server! Jeg er bare JÆVLI forbanna!!
 

Halky

Veteran bruker ;)
#14
Hehe, selve spillegal.no har ikke noe med serveren og gjøre :p Det er vel bare noen medlemer som har gått sammen og fått tak i sen server eller noe..
 

Novastrum

Feminist-elitist
#15
Okei, men det hjelper uansett ikke å oppføre seg sånn her. Det blir det bare kvalm av.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#18
Det er derfor jeg ikke spiller CS.........
Herregud, ta deg sammen man. Ikke oppfør deg som en drittsekk. Ta det heller opp med musa på skikkelig måte, så kanskje du får komme inn igjen. Men med en sånn oppførsel kan du nok se langt etter det.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#19
Opprinnelig skrevet av musa@16.04.2005, 14.21
THps du sa det selv "jeg cheater ikke, jeg har bare ghosta"..
207385​
Hmm, Ghosting blir jo av mange sett på som cheat, men dere har vel ikke noen sånn dere regel side som de som spillere kan se på, har dere? Siden det er jo kjekt og ha alle reglene som ska gjelde for serveren skrivd ned på en side, få folk kan få lest dem :p