TIL CAFFIELD!

#21
Opprinnelig skrevet av THps+16.04.2005, 13.51-->
<!--QuoteBegin-Frenzy
@16.04.2005, 13.49
Hvordan vet du at det er vår kjære Musa som plager deg?
Musa er jo snill og grei :forelsket:
207374​
Faen? kan du ikke bare holde kjeft, Jeg er lei av spillegal.no, de banner folk uten grunnd på Counter-Strike, 1.6, Pc !:p :tommelned:
207376​
[/b]
Hvis du er så fuckings lei, stikk! Ha deg bort, dritt lei den holdninga di.
 
#22
Bra at cs-drittunger som THps forsvinner fra serveren...det viser at vi ikke vil ha et sånnt miljø :kul:

Jeg har selv blitt banna fra en annen server, for å jukse uten å ha gjort det, og det er jævlig kjedelig og irriterende.
Men når han selv sier at "han ikke cheata, men bare ghosta" er saken klar.
Det hjelper ikke hvor mange kolon-pe innlegg don corleone kommer med, for alle som har noe som heter sunn fornuft, vet veldig godt at det går under juksing.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#23
Vel det kan godt gå under juksing, men han har jo da ikke noe jukse greier inne på maskinen sin, så vidt jeg vet da. Og så lenge dere ikke har noen ned skrivd server regler, så kan jo folk egentlig gjøre som dem vil der inne på serveren.

Og med tanke på at Ghosting kan bli/blir sett på som cheating, så hva med VT/TS snakking, mellom folkene som spiller osv..? De kan jo da fortelle hverandre hvem og hvor fienden er osv.. Altså at de som er døde kan fortelle de som lever, hvor fienden er i spillet. Og det blir jo like mye juks det, men vanskelig og ta folk for det.
 
#24
Ja, vi har aldri sagt det ikke er ulovelig.

Ghosting og VT er samma driten.
 
#25
Opprinnelig skrevet av THps@16.04.2005, 14.36
Faen, nå har jeg hørt at det er mange andre som blir kicka og banna av Caffield uten grunnd. Faen kan jeg spørre deg om en ting? HVA ER PROBLEME DITT?  :mad:  :mad:
207359​

Caffield er en god adm, slutt og klage! eneste grunnen til whininga di er at du ble tatt og at du nå sitter der og prøve og grine deg til en Unban, Caffield banner ingen uten grunn!

Case closed!
 

SHDR

Gullmedlem
#26
THps: Du trenger en alvorlig leksjon i folkeskikk. Du høres ut som en motbydelig liten tass, og jeg kan love deg at ingen her kommer til å ville hjelpe deg med noe som helst så lenge du banner, hyler og skjeller ut folk som overhodet ikke har gjort noe galt. Og det verste av alt: når folk er hyggelige mot deg, er du DESTO MER avskylig tilbake. Legg igjen det hjemme, er du grei.

Og hvis du vil argumentere på hyle-nivå, stikk på IRC. #spillegal@EFnet. Vi har for lite underholdning av denne typen der om dagen. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
THps: Se litt på saken din her... du benyttet deg av en tjeneste som noen betaler for, uten at DU måtte betale for den, og så ble du sparket ut. Urimelig? Jeg sier HOLD KJEFT.
 
#32
Jeg ser ikke helt problemet..
Altså, la oss se litt nærmere på dette:

Du ble kastet ut fra en server, om du jukset eller ikke er irellevant, i og med at det kun vil ende opp i en "jo-nei"-diskusjon.
Nå vil du hyle deg tilbake til serveren ved å komme her og klage.

Hvorfor?

HAR DU FOR FAEN IKKE SKJØNNT AT CS ER RIMELIG UTBREDT OG AT DET FINNES F L E R E SERVERE?
Blir du kicka eller banna fra en server så er det ikke værre enn at du joiner en annen.

Jeg støtter deg ca... ingenting i din sak.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#33
Opprinnelig skrevet av Zythius@18.04.2005, 16.51
Er glad jeg ikke spiller snørrungespillet nr.1 jeg - CS. ^_^
208287​
Jeg treffer faktisk mindre drittunger i CS enn når jeg spiller f. eks. UT 2004. Dessuten er ferdighetsnivået såpass høyt at drittungene blir eid ned i krampegråt etter 15 minutter på en vilkårlig server.
...
Og der har vi også grunnen til at folk haxxer.
 
#34
Opprinnelig skrevet av InsaneSimian+18.04.2005, 20.47-->
<!--QuoteBegin-Zythius
@18.04.2005, 16.51
Er glad jeg ikke spiller snørrungespillet nr.1 jeg - CS. ^_^
208287​
Jeg treffer faktisk mindre drittunger i CS enn når jeg spiller f. eks. UT 2004. Dessuten er ferdighetsnivået såpass høyt at drittungene blir eid ned i krampegråt etter 15 minutter på en vilkårlig server.
...
Og der har vi også grunnen til at folk haxxer.
208401​
[/b]
Sånn som THps gjorde, helt til han gikk i gang med cheats. desverre.