Tilbakemelding, hjelp og spørsmål om det nye forumet

Status
Stengt for ytterligere svar.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#21
This ain't minty fresh! Alle ikonene (som er litt ... mjeeee, msn. Nå åffens, yeti), størrelsen på medlemsnavn og måten signaturen er rett i ræva på korte innlegg stjeler mye av oppmerksomheten fra selve innlegga. I tillegg har jeg ikke listet ut hvordan man ser om innlegg har blitt lest eller ei.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#26
Da er -koder tillatt i signaturen, men fortsatt ikke bilder. Go go go!

Og det går nå an å bruke .gif-filer som avatar, men de blir bare stillbilder. Go go go!
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#30
Dette er så jævlig old. Har vært her i to dager alt.
 

K999

Keystone State Of Mind
#32
Hver gang jeg poster så begynner jeg å subscribe til tråden. Noe galt her, eller finner jeg bare ikke den store knappen?

Edit: Ja, fant posten til Thinaran i den andre tråden nå ja. Over and out.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#33
Ehm er det bare meg eller blir man avlogget etter en stund her? Har nå sjekket litt og funnet ut at ihvertfall jeg blir logget ut hvis jeg ikke gjør noe her på en stund og bare oppdaterer.
Blir litt kjipt hvis jeg må holde på sånn heletiden.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Du får være mer aktiv da, din latsabb.

(Vi skal ta en titt på det.)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#35
Det skjedde med meg på jobben, men når jeg kom hjem igjen var jeg fortsatt pålogget fra sist jeg var på Mac-en. Forskjellen er at jeg har haket av "husk meg" på Mac-en.
 
#37
Skulle gjerne sendt en mail, men hva er mailadressen?

I private meldinger kommer nå sendte meldinger opp i inbox og motsatt, er det bare hos meg?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#38
Jeg kom på litt ros:
Gratulerer med en omveltning uten maktskifte, upopulære sjefer og jeg som må leke anarkist.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#39
Håhå, moro med gamle signaturer. Hallo 2005!

EDIT: Og nå har noen skaffet meg avatar også.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.