TimeSplitters 3

D

Deleted member 91

Gjest
Sjohoi! Jeg ringte Larvik Film & CD-senter idag, og de hadde fått inn to stykker av Xbox-versjonen. Jeg holdte av, og faren min plukker et opp for meg idag. :konge: Det blir grizefettz0rz. Skal kjøre co-op med en kompis av meg når jeg får det.

Så flott :)

Skal vi spille sammen? Har ikke spilt så mye Live enda, har fokusert mest på singleplayeren som er helt genial :tommelopp:

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er sikkert med på litt Live imorgen.

Hvor langt har du kommet på Single Player? Selv fullførte jeg spillet på Normal tidligere idag. Veldig stilige saker.

C

Chaz

Gjest
Kjøpte det nesten på Spiderman i dag, men jeg fant ut at CDon allerede har sendt, så jeg venter på å få det fra de istedet. Antakelig får jeg det i morgen eller på torsdag, så jeg kan bli med på Live da.

Dette her skal jeg ha meg! Både TP1 og 2 har vært en av de beste spillene jeg har. I multiplayer that is.

Spillet er kanon fett. Dette er uten tvil det beste tilskuddet i serien. Spilte det i mangfoldige timer igår. Jeg for min del ble ikke skuffa.

Nå gjenstår det bare å teste ut online delen da :D

D

Deleted member 91

Gjest
Spillet rocker teh shit, uten tvil. Jeg var også den første i verden til å lage et Singleplayer-brett og laste det opp, og ser at fem stykker allerede har kopiert brettet mitt. Idioter.

Opprinnelig skrevet av Baronen@22.03.2005, 23.17
Jeg er sikkert med på litt Live imorgen.

Hvor langt har du kommet på Single Player? Selv fullførte jeg spillet på Normal tidligere idag. Veldig stilige saker.
194475​

:flau: Jeg har kommet til andre bane. Står bom fast og aner ikke hva jeg skal gjøre. Han irske/britiske fyren gir signal til flåten og vinker og roper mens han ser i kikkerten og jeg får beskjed om fine en krystal mine :blunk:

Har aldri stått så fast på et spill i hele mitt liv :blunk:

PS: Har spilt mye Brothers in arms i stedenfor :tommelopp:

D

Deleted member 91

Gjest
Haha. Akkurat der er det mange som står fast, snodig nok. Han sier at du skal gå videre, og da er det bare å finne en eller annen dør som fører til kjøkkenet, tror jeg.

:D Skal LANe med Affable og Baronzor. i påsken
TS3 ser helt konke ut ass..
Det er noen forbanna jævler som har kopiert mapet til Baronzor :blunk: Fuck de

see ya in LIVE on TS3

-DarkFire-

D

Deleted member 91

Gjest
XD

Uansett, Sølke. Øhm. Du skal ihvertfall ikke i tårnet. Gå ut av det, og rot litt rundt, og sjekk alle dører. Det brettet er litt labyrint-ish, så det er ganske vanskelig å huske og å forklare.

Opprinnelig skrevet av Baronen@23.03.2005, 17.16
XD

Uansett, Sølke. Øhm. Du skal ihvertfall ikke i tårnet. Gå ut av det, og rot litt rundt, og sjekk alle dører. Det brettet er litt labyrint-ish, så det er ganske vanskelig å huske og å forklare.
194819​

:(

EDIT: Jeg klarte det, youppie! :D

D

Deleted member 91

Gjest
Såh. Hvordan går det med TimeSplitter-folket nå? Mange som har fullført det nå, eller? Jeg poster stats'a mine her, fordi jeg er så kul:

Story: 13/13 Easy, 13/13 Normal, 7/13 Hard
Co-op: 6/13 Easy, 6/13 Normal, 0/13 Hard

Challenges: 13/13
2 Platinums, 5 Golds, 6 Silvers, 8 Bronzes

Leagues: 21/27
Amateur: 3 Platinums, 6 Golds
Honorary: 4 Platinums, 4 Golds, 1 Silver
Elite: 1 Silver, 2 Bronze

72.8% Complete

Til dere som har spillet: Hvordan er vanskelighetsgraden på Hard? Husker at den var helt motbydelig i 2-eren. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg prøvde på tredje level der. Det var jo nesten umulig å få låst opp den siste levelen.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg husker jeg syns den var like motbydelig selv, og det er en del lettere her. For det første så har de fått til et "ordentlig" trådkors så det er mye lettere å ta hodeskudd, og for det andre er det også en god del checkpoints her, i motsetning til ett per brett som i TS2. Det er vanskelig, men man klarer det, tror jeg. Man tåler helvetes lite, og fiendene er barske, men hodeskudd = win.

Online delen på Timesplitters skuffa meg virkelig pga en liten kjip ting som utgjør den store forskjellen. Joda, det var kanonkjekt å spille det online. Helt til jeg så at det finnes ingen måte å skru av auto-aim. WTF?! Auto-aim på multiplayer ? Dro all gleden ut av spillet med en gang. Gidder ikke spille mot idioter som ikke har aim selv. Skyte i samme retning og treffe duger rett og slett bare ikke. Nei, 4 player på egen maskin, eventuelt i et LAN der du kan sjekke at folka har storyen sin streit. En stor FUCK OFF skal sendes i mail til Free Radical Design for denne glippen. Burde ikke gå an i disse dager.

Personlig syns jeg at Autoaim passer perfekt til gameplayet i Timesplitters, i allefall slik det var i nummer to. Kanskje jeg skaffer meg treeren også snart.