TimeSplitters 3

D

Deleted member 91

Gjest
Det var ikke akkurat det eneste som skuffa meg med Online-delen ...

- God del lag (selv om dette egentlig ikke er EA/Free Radicals feil)
- Man må lage egen game for å velge figur. Altså, hva i helvete er dette? Figuren man styrer online blir valgt helt tilfeldig hvis man ikke lager en egen game, for å joine gamen du vil spille i. Bullshitslol.
- Man kan ikke velge brett igjen etter å ha spilt på et Custom Map.

Jeg er for trøtt til å nevne mer nå. Heldigvis var ikke online-delen hovedgrunnen til at jeg kjøpte spillet, og det kommer sikkert en patch.

Joda, er enig i disse punktene baronen. Men patch til konsoll spill hører ikke hjemme. PC spill har den goden/onden, alt etter hvordan du ser på det. Konsoll spill skal være såpass finpussa at dette skal være på plass når det er i butikene.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg vet nøyaktig hva du mener. Konsoller uten online-mulighet har alltid tvunget utviklere til å faktisk gjøre ferdig spillene, istedet for bare å patche spillene sine. Jeg foreslår at du leser denne velskrevede ranten om patcher.

Men, saken er at disse problemene finnes, og det beste de kan gjøre er å gi ut en patch.

Er det noen som synes det er gøy å skyte gjennom vegger på online delen?

Helt i starten var det mange som ikke visste om dette våpenet og skjønte ingenting da de ble drept ut av intet. :p

D

Deleted member 91

Gjest
Mener du den laser-dingsen som jeg ikke kan navnet på? :p Joda, glade saker. Har du forresten åpnet opp Monkey Gun ennå? Den er ganske føgly.

Opprinnelig skrevet av Baronen@05.04.2005, 22.38
Mener du den laser-dingsen som jeg ikke kan navnet på? :p Joda, glade saker. Har du forresten åpnet opp Monkey Gun ennå? Den er ganske føgly.
202843​

Vel jeg har ikke rundet spillet enda :flau:. Sliter nå veldig med de kode greiene på datamaskinene

Opplever du drastisk nedgang av FPS noen ganger? :(

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg fikk drastisk nedgang av FPS et par steder på Mansion-brettet, men ellers har jeg ikke merket det så altfor mange ganger.

Monkey Gun unlocker man når man tar den første Monkey Challenge: Man skal zappe dem med Electrotool for å holde de dansende. Ganske lett.

De kodegreiene er ikke -så- vanskelig. Jeg slet aldri med dem. :kul: