~ TimeSplitters: Future Perfect - First Screens ~

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Frameraten holdt seg veldig bra på PS2 syns jeg å huske. Jeg tror nesten jeg kommer til å kjøpe XBox-versjonen - mye lettere å linke, stødigere grafikk, nok knapper på kontrollen.

Geitveisekshundredeogsekstiseks: Bwahahahaha! Yet another victim of Microsoft's machine of doom!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#22
Har TimeSplitters 1 og 2 (sender det imorgen, Martin) men har aldri vært no' særlig fan av dem. Synes fysikken ødelegger hele spillopplevelsen. Alt går for fort til at jeg klarer å sette meg, et vanlig menneske, inn i spillet. En eksplosjon er ingen eksplosjon, men en susing med altfor rask ild og melposeanimasjoner. Fysikken på karakterer har dessuten vært altfor skranglete og stygt...

Future Perfect ser ut til å kunne bli et godt spill hvis noen endringer i motoren gjøres og spillet rett og slett får tyngdekraften på plass.
 
#23
Opprinnelig skrevet av Aquila@02.05.2004, 13.34
Har TimeSplitters 1 og 2 (sender det imorgen, Martin)
Toppers, sender det i morgen jeg også.

Gleder meg sykt til 3-ern kommer ut, ingenting er som å sitte hos Baronen med andre kammerater, på projektor og dælje løs på gienden, selv om Baronen eier alle!

Det blir himmelsk!
 
#24
Opprinnelig skrevet av junkmastaflex@01.05.2004, 22.26
Ser jævlig dårlig ut, ser ikke at dette kommer til å måle seg med de kommende fps'ene Halo2,HL2,Stalker,Doom3 og Metroid Prime 2.
Typisk dritt spill fra EA
Du må huske at Time Spliters har et gameplay som er 10 ganger bedre enn de nevnte spillene! :doh:
 
#25
De har postet bilder av det på Cube-europe nå, så da kan du regne med at det kommer på cuben også, GateWay.
 
#27
Kult,Lakitu og jeg spilte TS sammen, det var kjempegøy.... Håper dette blir like bra.
 
#28
Opprinnelig skrevet av Gunther+02.05.2004, 15.33-->
<!--QuoteBegin-junkmastaflex
@01.05.2004, 22.26
Ser jævlig dårlig ut, ser ikke at dette kommer til å måle seg med de kommende fps'ene Halo2,HL2,Stalker,Doom3 og Metroid Prime 2.
Typisk dritt spill fra EA
Du må huske at Time Spliters har et gameplay som er 10 ganger bedre enn de nevnte spillene! :doh: [/b]
Nei, man må ikke huske det, da det er en løgn, da de nevnte spillene har fremdeles til gode å bli utgitt, du sammenlikner et utgitt spill(Hvis det er er det første er ikke det store saker forresten) med noen uutgitte spill? Javel, hvis det var orginalene av nevnte spill du siktet til må jeg desverre konstatere at disse hadde mer å komme med en både Timesplitter og Timesplitters2, muligens med unntak av Halo(De er mer eller mindre på lik linje alt i alt).

Nå, TS3 relatert, den tidligere nevnte fysikken kan bli stort, desverre er dette en stor forandring i motoren(Som tidligere ikke støttet avansert fysikk, tilsynelatende), dette kan utifra den tidligere motoren(Som ikke har fått noen tydlige endringer så langt, dog tidlig i utviklingen kan alt skje) bli noe stivt og lavmåls relativt til andre fysikkbenyttende spill, det er bare enl iten tanke, egentlig har Free Radical store deler av min tillit.
 
#29
Opprinnelig skrevet av Madonna Wayne Gacy+02.05.2004, 19.33-->
Opprinnelig skrevet av Gunther@02.05.2004, 15.33
<!--QuoteBegin-junkmastaflex
@01.05.2004, 22.26
Ser jævlig dårlig ut, ser ikke at dette kommer til å måle seg med de kommende fps'ene Halo2,HL2,Stalker,Doom3 og Metroid Prime 2.
Typisk dritt spill fra EA

Du må huske at Time Spliters har et gameplay som er 10 ganger bedre enn de nevnte spillene! :doh:
Nei, man må ikke huske det, da det er en løgn, da de nevnte spillene har fremdeles til gode å bli utgitt, du sammenlikner et utgitt spill(Hvis det er er det første er ikke det store saker forresten) med noen uutgitte spill? Javel, hvis det var orginalene av nevnte spill du siktet til må jeg desverre konstatere at disse hadde mer å komme med en både Timesplitter og Timesplitters2, muligens med unntak av Halo(De er mer eller mindre på lik linje alt i alt).

Nå, TS3 relatert, den tidligere nevnte fysikken kan bli stort, desverre er dette en stor forandring i motoren(Som tidligere ikke støttet avansert fysikk, tilsynelatende), dette kan utifra den tidligere motoren(Som ikke har fått noen tydlige endringer så langt, dog tidlig i utviklingen kan alt skje) bli noe stivt og lavmåls relativt til andre fysikkbenyttende spill, det er bare enl iten tanke, egentlig har Free Radical store deler av min tillit. [/b]
Hmm så vidt jeg vet har Time splitter over 10 forskjelige mulitplayer modus + story coop alt dette med 3 forskjellige vanskelighetsgrader. I tillegg har den også en drøss med Challenge f.eks drep alle på banen med granat innen 1 min. for gull 1.30 for sølv og 2min for bronze+++Mulighet for onnline spilling!!
Så hvis jeg ikke tar helt feil resultere dette i dagesvis med spilling!
 
#30
Opprinnelig skrevet av Gunther@02.05.2004, 21.08
Hmm så vidt jeg vet har Time splitter over 10 forskjelige mulitplayer modus + story coop alt dette med 3 forskjellige vanskelighetsgrader. I tillegg har den også en drøss med Challenge f.eks drep alle på banen med granat innen 1 min. for gull 1.30 for sølv og 2min for bronze+++Mulighet for onnline spilling!!
Så hvis jeg ikke tar helt feil resultere dette i  dagesvis med spilling!
Joa, det er et langt spill. Om man gidder å klare det 100%. Men det er Metroid: Prime også. om man skal klare det 100%. Og Half-Life har så godt som uendelig levetid med tanke på alle modene som er utgitt til det. Nei du, å argumentere med at TS er lengre enn de nevnte spillene går ikke. Selv liker jeg Halo, MP, Doom og Half-Life mye bedre.
 
#31
Opprinnelig skrevet av Morbo+02.05.2004, 21.53-->
<!--QuoteBegin-Gunther
@02.05.2004, 21.08
Hmm så vidt jeg vet har Time splitter over 10 forskjelige mulitplayer modus + story coop alt dette med 3 forskjellige vanskelighetsgrader. I tillegg har den også en drøss med Challenge f.eks drep alle på banen med granat innen 1 min. for gull 1.30 for sølv og 2min for bronze+++Mulighet for onnline spilling!!
Så hvis jeg ikke tar helt feil resultere dette i  dagesvis med spilling!
Joa, det er et langt spill. Om man gidder å klare det 100%. Men det er Metroid: Prime også. om man skal klare det 100%. Og Half-Life har så godt som uendelig levetid med tanke på alle modene som er utgitt til det. Nei du, å argumentere med at TS er lengre enn de nevnte spillene går ikke. Selv liker jeg Halo, MP, Doom og Half-Life mye bedre. [/b]
Argumenterer ikke om at det er bedre, men at det rett og slett er et bra spill ^^
 
#33
Opprinnelig skrevet av Baronen@02.05.2004, 10.53
Men EA har en slags avtale med Sony som gjør at spillene deres kun er online på PS2. Syns jeg å huske. Mulig jeg tar feil. Men det er sjeldent.

EA hadde iallefall en avtale med Sony om å kun ha støtte for online spilling i sine spill på PS2. Tror denne avtalen går ut en gang i løpet av dette året. Syns å huske jeg leste i f.eks it avisen at Microsoft droppet sine sports spilltitler som konkurrer med EA sine titler for å blidgjøre EA litt mer og få dem til å satse på Xbox Live.

Håper dette stemmer, for timesplitters over Live må bli bra. Tviler på at free radical designs driter seg ut.
 
#34
Opprinnelig skrevet av Aquila@02.05.2004, 04.34
Synes fysikken ødelegger hele spillopplevelsen. Alt går for fort til at jeg klarer å sette meg, et vanlig menneske, inn i spillet.
Synes det er akkurat farten som gjor TS sa bra som det er. For meg gar Halo altfor treigt. Aldri vaert no' saerlig fan av det spillet. Quake til PS2...altfor raskt.
En ting jeg savnet i TS2 var det at folkene sa noe og gjorde noe nar du velgte dem i multiplayer. Kall det gjerne flisespikkeri, men det gav dem mer personlighet noe som er morsomt i det lange lop. Ellers haper jeg at de tar tilbake zombiene fra TS, og hagla, som var mye bedre laget der enn i 2'ern.
Har de hintet noen utgivelsesdato?
 
#35
Hm, dette blir vanskelig. Skal jeg ha det på PS2, eller Gamecube? Har forgjengeren på PS2, og var vedig fonøyd med den. Har spillt i 3 døgn og 12 timer.

Uansett, ser ikke de bildene utrolig likt ut TS2, med nye baner?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#36
Opprinnelig skrevet av Morbo+02.05.2004, 21.53-->
<!--QuoteBegin-Gunther
@02.05.2004, 21.08
Hmm så vidt jeg vet har Time splitter over 10 forskjelige mulitplayer modus + story coop alt dette med 3 forskjellige vanskelighetsgrader. I tillegg har den også en drøss med Challenge f.eks drep alle på banen med granat innen 1 min. for gull 1.30 for sølv og 2min for bronze+++Mulighet for onnline spilling!!
Så hvis jeg ikke tar helt feil resultere dette i  dagesvis med spilling!
Joa, det er et langt spill. Om man gidder å klare det 100%. Men det er Metroid: Prime også. om man skal klare det 100%. Og Half-Life har så godt som uendelig levetid med tanke på alle modene som er utgitt til det. Nei du, å argumentere med at TS er lengre enn de nevnte spillene går ikke. Selv liker jeg Halo, MP, Doom og Half-Life mye bedre. [/b]
Altså, å sammenligne TimeSplitters 2 med Metroid Prime går bare ikke. Metroid er et langt, story-drevent adventure-FPS, mens TimeSplitters 2 baserer seg på humor, cheesy plot, masse våpen og størrelse i lekekasse-måten. Metroid Prime har en mye lengre og engasjerende story-modus, men har ikke multiplayer, challenges og arcade league. Begge spillene er store og flotte FPS-spill, men kan ikke sammenlignes, sorry.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#37
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@02.05.2004, 22.12
Jeg fatter egntlig ikke hvorfor alle klager på fysikken i spillet. Jeg liker den urealistiske fyskikken og håper at treeren beholder den. Det er noe av det som gjør TS ganske forskjellig fra alle de trøtte Bond spillene til $$$EA$$$.
Jeg har på følelsen at du tror jeg mener at det for eksempel ikke er fysisk mulig å slå hodet av folk. Det jeg mener med fysikk er at det ser helt idiotisk ut at noen i det hele tatt kan få vondt av et sånt slag. Ting stemmer rett og slett ikke i spillet. Ting fløyr gjennom lufta saktere enn karakterene slenger armen og om de i det hele tatt reagerer på å treffe bakken så er det et sprett som absolutt ikke stemmer med tyngdekraften på resten av elementene i spillet. Det er heller ingen følelse i verken eksplosjoner, våpenild eller rekyl. Biler og kjøretøy går på en rett linje uten å øke eller redusere fart i svinger, uten å så mye som lee på seg etter hvordan terrenget er og Free Radical har åpenbart ikke tenkt på noe som heter bremselengde.

Det er sånne ting jeg mener, og jeg skulle så inderlig ønske at dette ble gjort noe med.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#38
Det er jo det som er noe av sjarmen med TimeSplitters-serien! :p
Hvis man har lyst på realisme og virkelighetstroe figurer og miljøer, spiller man feil spill, mener jeg. Altså, absolutt ikke negativt om Free Radical skifter motor på spillet (jeg satser på at de vet hva de gjør), men jeg likte liksom all humoren, fysikken og de gale karakterene. Skyt meg!
 
#39
YEEEES!!!!!!!!!!!

EG VA KJEMPE GIRA PÅ TS2 OG NÅ SOM DET KOMME EIN OPPFØLGER SÅ BLIR DET PARTY,PARTY....og veldig usosial opførsel :thumbsup:
 
#40
Opprinnelig skrevet av Gunther@02.05.2004, 22.03
Argumenterer ikke om at det er bedre, men at det rett og slett er et bra spill ^^
Joa. Den er jeg med på :)

Altså, å sammenligne TimeSplitters 2 med Metroid Prime går bare ikke. Metroid er et langt, story-drevent adventure-FPS, mens TimeSplitters 2 baserer seg på humor, cheesy plot, masse våpen og størrelse i lekekasse-måten. Metroid Prime har en mye lengre og engasjerende story-modus, men har ikke multiplayer, challenges og arcade league. Begge spillene er store og flotte FPS-spill, men kan ikke sammenlignes, sorry.
Nå sammenlignet jeg ikke spillene da, men lengden på dem :unsure: :p