Ting som får deg til å ønske blizzard døde!

Velvel, d har seg nå slik at WoW accounten til broren min har blitt hacket, d er 5 chars på hver server, han har sletta main charen hans som akkurat hadde nådd lvl 51 og han får ikke bytta passord takket være blizzards fantastiske kundebehandling som sørger for at hjemmesiden dems er nede, hva gjør man i slike tider?
vel, dette ødlegger hvertfall lysten hans til å spille WoW lenger, og han har prepaid i 6 måneder!!! :( samt et gamecard!!!! :mad:

Kan jeg få kanselert dette på en måte og få igjen pengene?

jadda, det hjalp!

eller? fikk bare beskjed om å vente litt til account manageren deres var oppe, men han vi snakka med hørtes sløv ut, så vi prøver igjen:p

edit: men dette hjelper jo broren min lite, han vil jo si opp accen sin og lurer på om han får pengene igjen...

Tror jeg hadde gjort d samme om jeg hadde mista en så høy char(i forhold til min er den høy ja)

Det var da sikkert en grunn til at sida var nede... Og da er det uansett bare snakk om noen timer eller dager... Det er vel heller ikke så utrolig smart å kjøpe gamecard og preordre 6 måneder til et spill man ikke vet om man vil fortsette med er det vel?

OMG I LOST A PENNY IN MY PANTS!!! DIE BLIZZARDD!

Sancti

Terrorkatt
Problemet er løst for ham, men ikke for den personen som nå kjøpte accounten..? :confused:
Eller fikk han endret passord også?

Jeg tror ikke den personen som kjøpte den vil savne den lvl 51 charren så mye som den forrige eieren... Så problemet er vel borte...

Sancti

Terrorkatt
Opprinnelig skrevet av The Creature@28.04.2005, 23.43
Jeg tror ikke den personen som kjøpte den vil savne den lvl 51 charren så mye som den forrige eieren... Så problemet er vel borte...
213167​
Ikke hvis en annen person fortsatt hadde hatt tilgang til kontoen. Men nå er visst alt i sin skjønneste orden, så ... :trollmann:

husker noen gjorde slik med diablo 2 kontoen min. Jeg måtte mekke en ny konto jeg =( Men gjør noen slik med wow-kontoen min switcher jeg nok til guild wars ja

Det var jo brodern hans, ikke han, teiten.

Jo, hvertfall når man kan oversette det til norsk å få et ikke fullt så kult navn :p

Det er faktisk mulig å få tilbake en character som er slettet. ingame ticket til GM, og så er det mulig. Itemsa er det værre med; med siden han bare var lvl51 så skulle alt han hadde på mest sannynlig skiftes ut.

Alphanumerical passwords FTW.