tips til forsiden

M

maffakka

Gjest
#1
Det er kommet mange spørsmål på forumet om noen vet åssen man åpnet porter i routere og starter netverk og forskjellige greier og greier.

Så jeg tenkte det kansje var en god ide å lage en seksjon som het guider på forsiden (liknende det de har på hardware.no)
hvor dere kan lage forskjellige nyttige guider folk kansje trenger hjelp til.

hva synes dere om noe sånt noe. folk som meg kunne jo foreksempel skiv en guide om noe jeg kunne å sendt det til dere så kunne dere sett på det å lagdt det ut hvis dere syntes det var bra.

også kunne folk kommet med fårespørseler enten i forumet eller på mail.
 
#2
Jeg synes det høres ut som en god idè.
Men spillegal er jo ikke en hardwareside, men en spille side..
 
M

maffakka

Gjest
#5
det hadde vært knall hvis du hadde giddi å skrivd en sånn å gitt den til meg. klarer ikke å åpne de! :(
 
#6
Problemet er at jeg solgte min router så screenshot vil bli litt vanskelig så det må nok bli en tekstbasert en
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#9
Hva med en liten boks der det står litt info om forumet, slik som da Spiderman fungerte som forside?
F.eks. hvor mange brukere som er innlogget, og hvilket topic det sist ble postet i.
 

Endre

Ødela forumet
#11
Over hvor mange brukere som besøker siden og lignende, eller noe annet?

Og til selve emnet: Ettersom vi utelukkende fokuserer på spill, vil ikke router-guider eller lignende bli å se på forsiden.

Men! Dere har jo forumet, og det er vel like greit å legge slike guider der?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#12
Eller, dere kan ha en egen sekjson her inne på spillegal forumet for som heter Artikler og guider (som folk kan legge ut artikeler, eller guider som dem har laget om forskjeligte ting og tang) :p Og selv om SG fokuserer mest på spill, så må det da gå an og fokusere på litt annet også hehe.

Bare se på Battlefield.no sitt forum, de fokuserer jo seff mest, på ja nettopp Battlefield, men de har da mange andre seksjoner også, og da blant annet denne Artikler og guider seksjonen. Der brukere kan legge ut guider og artikler om forskjelige ting og tang, som dem har laget. Som kan være nyttig info til brukere osv. Og de eventuele beste artikelene/guidene kan jo kanskje også komme ut på forsiden eller noe i den duren.
 
#13
Opprinnelig skrevet av ILiuz@29.09.2004, 02.52
Over hvor mange brukere som besøker siden og lignende, eller noe annet?

Og til selve emnet: Ettersom vi utelukkende fokuserer på spill, vil ikke router-guider eller lignende bli å se på forsiden.

Men! Dere har jo forumet, og det er vel like greit å legge slike guider der?
109946​
Hva med å ha noen gamer-relaterte guider?

Som hvordan man skal modde en PS2, etc. etc.

Alt fra hardware på konsoll-siden, til knoting i console i Doom 3, liksom?
 

SHDR

Gullmedlem
#14
Det kan dukke opp egne features på spill og slikt, men det er litt tidlig enda. Vi må få opp infrastruktur og ... bare få startet skikkelig. De neste to ukene vil det ikke bli vill aktivitet på forsiden hva angår annet enn nyheter, men det kommer et par artikler som jeg pusser på, iallfall, og vi har noen omtaler in the works. Men vi er iferd med å starte den vanlige driften nå, og siden vi opererer på toukers-deadlines og vi er midt i en ferie nå går det litt tregt.

Hva angår hardware-guider så kan dere ta det på dataforumet eller sjekke ut hardware.no, og artikler om modifisering av konsoller tror jeg blir det siste vi gjør. Det er lite utgivere setter så lite pris på som artikler om slikt, og selv om vi er litt glad i å bite hånden som gir oss mat, holder vi oss til små kosebitt heller enn å nappe av hele armen, for da tenderer den andre armen til å komme med rasp, og da blir det ...

Ja, dere skjønner hvor analogien går. Vil dere se SG som en liten haug opprevet kjøtt?
 
D

Deleted member 365

Gjest
#15
Enig med Shadar der gitt. Hvis det plutselig skulle komme opp informasjon på "hvordan modde en ps2,x-box,gamecube" tror jeg det blir veldig lite populært blant firmaer som f.eks Microsft.
For min del er hardware helt meningsløst på dette forumet og spesielt på spillegal.no.
Da går jeg heller på hardware.no hvor jeg vet at folkene har peil.
Her kan jo folk påstå at de har peil og vips får vi klager på at noen har fått ødelagt sin x-box grunnet dårlige kilder.
Nei. hardware fronten syns jeg ikke vi skal konsentrere oss om. Synes mye heller at spillfronten er det som skal fokuseres på.
Det heter jo ikke spillegal for ingenting, eller hva?
 
#16
Hmm. Lite tips.

Kode:
<body>
</body>