Jeg har sett svært mange mennesker her beskrive at å kjøpe en slags mini-stick er mye bedre enn den vanlige kontrollen. Det er jo sikkert smak og behag, men er det ikke mulig å bruke analog-stikka på Playstation 2-kontrollen? Hvis nei; har noen et godt forslag til hvorfor? Namco/Sony vil selge mer? 
Det var spørsmål nr. 1. Da var det nr. 2:
Jeg har aldri skjønt meg helt på de "During hit"-greiene, og da sikter jeg særlig til Paul. Jeg får alltid til den der ff21 med Paul (håper jeg skrev legend-koden riktig), slik at han slår på en litt annen måte og det gjør generelt mer damage.
Men for meg er det komplett umulig å få til Demolition Man. Er det bare meg? Jeg synes During hit greia er litt rar egentlig... eller er det fordi jeg er for nabb og ikke klarer å trykke 421 når jeg skal?
Hilsen en som lurer :ehm...:

Det var spørsmål nr. 1. Da var det nr. 2:
Jeg har aldri skjønt meg helt på de "During hit"-greiene, og da sikter jeg særlig til Paul. Jeg får alltid til den der ff21 med Paul (håper jeg skrev legend-koden riktig), slik at han slår på en litt annen måte og det gjør generelt mer damage.
Men for meg er det komplett umulig å få til Demolition Man. Er det bare meg? Jeg synes During hit greia er litt rar egentlig... eller er det fordi jeg er for nabb og ikke klarer å trykke 421 når jeg skal?
Hilsen en som lurer :ehm...: