Toads salgs- og bytteemne Oppdatert med en masse fler spill!

#41
Hvis du hadde sjekket nærmere ville du set at på Amazon og Ebay er prisen i pund og de billigste er cart altså de til rundt 150 er cart + pluss at du må ta med toll og porto som blir høy da dette er utlandet. Gør som du vil du.
 
#42
Buy it now ligger på 16 pund for komplett (som alltid er høyere enn hva auksjoner ender på), auksjoner starter på 5 pund. Hadde jeg lett lengre hadde jeg funnet mer, mitt poeng er bare at 200 kroner er latterlig overpriset for kun carten. Så kom ikke her og si at det er feil at jeg kan finne den komplett til den prisen du forlanger for kun carten.

:eng101: Ingen toll på varer under 200 kroner (eller 1000 om det sendes som gave)!
 
#43
Du har rett i det gitt. Da er vel dette greit? Du kan kjøpe fra Amazon. Tar jo lenger tid, men er vel en bedre løsning dersom du har kredittkort.
 
#52
SITAT(Toad @ 17.06.07, 18.10) 70726
Ny oppdatering!
Street Fighter II: Turbo 180
Secret of Mana NTSC 180
Noen som vil kjøpe?
[/b]
Kun carts på disse eller?
 
#53
SITAT(huGGGy @ 07.08.07, 16.05) 76473
Har en miniclassic og jeg har Shemune.
Hva får jeg for dem ?
Miniclassicen er forseglet i eska.
[/b]
Mini classicen er vilken? Er den bare farget eller har den bilda ev figurer forran? Er Shenmue komplett og uten at noe på esken er knekt? Og er alle cd'ene i god stand? Vil du bytte det mot noe?

SITAT(NukleuZ @ 08.08.07, 08.54) 76542
Kun carts på disse eller?
[/b]
De er kun karts ja. Kan gå med på 300 kr inkludert porto samlet hvis du vil ha. Har du noe komplett til n64 å bytte bort så kan jo det ordnes også.
 
#54
Ellers takk jeg har cartsa fra før av og en bitte litt slitt Secret of mana, så da trenger jeg det ikke alikevel.. Takk for svar;)