Toads salgs- og bytteemne Oppdatert med en masse fler spill!

#29
SITAT(Simpson_Fan @ 14.05.07, 08.50) 66024
Legend of Zelda: Links Awakening GB
Golf
Donkey Kong

Hvor mye?
[/b]
Holder egentlig av Zelda-spillet, men hvis han ikke gir lyd fra seg snart så må jeg nok selge det til noen andre. 70 + porto for zelda spillet. Portoen er fra nå på 22 kr for minste pakke, 27 for over 100 gram.
Skal ha 50 for de to andre tilsammen. Vet ikke en gang om jeg har skrudd dem sammen igjen etter at jeg drev på å fiksa dem uten hell. :p
 
#30
SITAT(Toad @ 14.05.07, 16.46) 66107
Holder egentlig av Zelda-spillet, men hvis han ikke gir lyd fra seg snart så må jeg nok selge det til noen andre. 70 + porto for zelda spillet. Portoen er fra nå på 22 kr for minste pakke, 27 for over 100 gram.
Skal ha 50 for de to andre tilsammen. Vet ikke en gang om jeg har skrudd dem sammen igjen etter at jeg drev på å fiksa dem uten hell. :p
[/b]
Gir deg 100 inkl. porto (virker ikke som om standen på spillene er ved sine fulle 5 akkurat :p)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Jeg er forsåvidt fortsatt interessert i Zelda, i grunn. :p
 
#32
SITAT(Toad @ 14.05.07, 18.46) 66107
Holder egentlig av Zelda-spillet, men hvis han ikke gir lyd fra seg snart så må jeg nok selge det til noen andre. 70 + porto for zelda spillet. Portoen er fra nå på 22 kr for minste pakke, 27 for over 100 gram.
Skal ha 50 for de to andre tilsammen. Vet ikke en gang om jeg har skrudd dem sammen igjen etter at jeg drev på å fiksa dem uten hell. :p
[/b]
Standen på Zeldaspillet er helt fin. Aldrig åpnet så lenge jeg har hatt det, det er verre med de andre.

Yetipants: Jeg holder av Zelda spillet til 70 kr + porto som avtalt?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Okay, jeg tar det. Har du et støvcover jeg kan få med? Send PM med kontonummer. :)
 
#34
SITAT(Toad @ 15.05.07, 14.33) 66219
Standen på Zeldaspillet er helt fin. Aldrig åpnet så lenge jeg har hatt det, det er verre med de andre.

Yetipants: Jeg holder av Zelda spillet til 70 kr + porto som avtalt?
[/b]
Støvcover er med! Men bare for denne gang, de må vanligvis kjøpes separat. Sender deg PM jeg!
 
#35
Super Mario 64, Goldeneye og Majora's Mask; er de komplette?
 
#37
SITAT(Freeman @ 21.05.07, 08.40) 66993
Super Mario 64, Goldeneye og Majora's Mask; er de komplette?
[/b]
Har lagt ut både SM64 og Goldeneye på qxl så vidt jeg kan huske. Du kan få majoras masc for 200 + 27 i porto. Er det ok?
 
#38
Siden det bare er cart'er hadde jeg tenkt å by langt mindre enn det. I omegn 200 for alle tre i og med at man finner de komplette for litt over hundre og femti kroner per stk.
 
#39
Så ikke by på dette da. Jeg har ikke sett Majoas Mask til 150 komplett og det kan jeg ikke skjønne at du har gjort heller.