Jeg vil i samme slengen ha en video av Metal Gear Solid 4. Jeg er nysgjerrig på å se noe mer enn bare Hideous Kojima som veiver rundt med kameraet i spillet. Jeg vil se litt bullshots.
While the months since E3 have led to much discussion about the controller's design, Sony apparently isn't ready to set the boomerang design down in stone as the final controller for its upcoming console. Right next to the display controller at TGS 2005 is a small sign that reads, "conceptual design."
Har svetta litt av å se på den stygge kontrollen og ordene "Hva i helvete" dukker stadig støtt opp. Heldigvis ser det ut til at Sony har tygga litt på saken etter kritikken.
Men vi får se om vi ender opp med bomeranger eller om de føler for å holde seg til det som faktisk fungerer utmerket fra før av. Eneste de trenger å gjøre er vel å lage bedre analogstikker som ikke sklir så jævlig lett når man er svett i hendene. Muligens dra av en Microsoft og plassere en jackplug i kontrollen, hendig når man vil spille om natten og ikke kan benytte seg av surround anlegget.
Opprinnelig skrevet av Pyro@19.09.2005, 16.24 Det går rykter om at Sony skal lage noe spesielt med stikka, så det kan være på grunn av det, de vil ikke avsløre det.
Sånn helt plutselig etter Nintendo sine store planer ? De fikk vel prestasjonsangst av hele greia. Det er det som er bra med konkurranse, noen andre presser og sørger for at du må alltid yte tilsvarende, hvis ikke bedre. Nå sier jeg ikke at Sony klarer å tenke like nytt som Nintendo, jeg ble faktisk ganske spent på hele Nintendo kontrollen.
Opprinnelig skrevet av Egle@19.09.2005, 18.16 Har de ikke sagt hele tiden at det ikke nødvendigvis var det ferdige designet, da? De sa det i hvert fall på E3-messen.
Det sto et skilt ved siden av kontrolleren på E3 også med ordene Conceptual Design. Hvordan det har tilsynelatende blitt oversett av halve internett er for meg et mysterium.
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@20.09.2005, 01.53 Det sto et skilt ved siden av kontrolleren på E3 også med ordene Conceptual Design. Hvordan det har tilsynelatende blitt oversett av halve internett er for meg et mysterium.
Vel, hvis alle kom inn i samme sjokk stadiet som meg når jeg så kontrollen så er det lett å overse det med små bokstaver. Jeg så en stygg boomerang og ble blind på øynene resten av dagen
Ryu ga Gotoku virker lovende. En blanding av Shenmue og GTA, to av mine absolutte favorittspill, virker ekstremt spennende for min del. At dette kommer fra folka bak titler som Super Monkey Ball, Jet Set Radio og Panzer Dragoon Orta gjør det ikke akkurat mindre interessant...
Spennende saker. Spørsmålet er bare om man får lov til å knerte politifolk i det spillet. Det var den tingen japsene reagerte mest på med GTA serien og noe sånt er omtrent uhørt i spill der borte. :ehm...: