Tom Clancy's Rainbow Six Vegas [PC, X360, PS3]

Leste et sted at den kommer i morra jeg, 24. okt. Men den der jævla Splinter Cell Singleplayer Demoen har ikke kommet enda..

D

Deleted member 91

Gjest
Hurra hurra, laster ned nå. Spenna mine er på at det er demoen vi fikk prøve på Electromessa vi laster ned. Er på 35% nå ihvertfall, så vi får se snart.

Oj.....dette virket ikke spesielt bra. Ustabil framerate, aldri 100% pefekt og skikkelig klønete kontroll. Likte ikke de "cover" muvsa. De passet liksom ikke inn og jeg fikk aldri bruk for de. Spillet stopper også opp i små perioder. Nei, har dem ikke fikset dette i fullversjonen så blir det garantert COD og Splinter Cell på meg i stedenfor.

D

Deleted member 91

Gjest
Å lansere demoer av gamle builds når fansen din har lyst til å teste spillet ditt er en trend jeg ikke er overbegeistret for. Mulig jeg ikke er økonomikul nok heller, men jeg kan ikke forestille hvordan det å slippe en gammel, uferdig demo har noe positiv innvirkning på salg.

Nevertheless, til tross for noen små tekniske problemer syns jeg demoen var morsom. Som jeg sikkert har sagt tidligere, så syns jeg cover-systemet er et godt bidrag til gameplayet. Det føles litt uvant på starten, men man blir for vant til det. Skal dog ikke nekte for at hovedgrunnen til at jeg gleder meg som ei bikkje er multiplayermodusen. De av dere som hadde Live back in the day når RS3/Black Arrow var pop husker sikkert alle de gode stundene over intarwebben, og såvidt jeg kan se er dette mer eller mindre en return to form. Anbefaler alle å sjekke ut nyeste 1UP Show for en hel del footage av multiplayermodusen, blant annet i hvor stor grad man kan customize kisen du spiller som. Scanne inn trynet ditt med Vision-kameraet = fuck yeah. :D

D

Deleted member 91

Gjest
På hvilke felt da, mener du? Personlig syntes kjernegameplayet var mer eller mindre uforandret siden Rainbow Six 3, og det husker jeg du var sterk tilhenger av. :p Hvordan vil du de skal forbedre spillet, liksom? Hvilke områder syntes du var manglende i demoen?

WOW, første FPS jeg noengang har likt? Stor sjanse for det, og det blir det første FPS jeg noensinne kjøper fordi jeg har lyst på spillet, ikke fordi jeg vil utfordre pc'ens tekniske egenskaper.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan ikke si jeg ble så veldig overbevist, gitt. Det var helt greit, omtrent som GRAW med litt mindre drepende kjedelig spillmekanikk (mao. mindre ørkesløs trasking), men "helt greit" holder egentlig ikke. Godt mulig det bare var demoen som var skrot, dog.

Pussig, inntrykkene av demoen her er omtrent det totalt motsatte av medlemmene av EG forumets inntrykk.

Etter å ha spilt gjennom et par ganger til så må jeg si at det virket ganske kult. Jeg vendte meg til kontrollen, fant nye måter å gjøre ting på osv. Det lignet veldig på GRAW og siden jeg elsker det spillet så er det jo ikke umulig for meg å like dette spillet.

Det eneste som trekker ned er framraten. Den er til tider svært ille.

Det kommer forøvrig et nytt kap. i Ghost Recon tidlig neste år :D