Å lansere demoer av gamle builds når fansen din har lyst til å teste spillet ditt er en trend jeg ikke er overbegeistret for. Mulig jeg ikke er økonomikul nok heller, men jeg kan ikke forestille hvordan det å slippe en gammel, uferdig demo har noe positiv innvirkning på salg.
Nevertheless, til tross for noen små tekniske problemer syns jeg demoen var morsom. Som jeg sikkert har sagt tidligere, så syns jeg cover-systemet er et godt bidrag til gameplayet. Det føles litt uvant på starten, men man blir for vant til det. Skal dog ikke nekte for at hovedgrunnen til at jeg gleder meg som ei bikkje er multiplayermodusen. De av dere som hadde Live back in the day når RS3/Black Arrow var pop husker sikkert alle de gode stundene over intarwebben, og såvidt jeg kan se er dette mer eller mindre en return to form. Anbefaler alle å sjekke ut nyeste
1UP Show for en hel del footage av multiplayermodusen, blant annet i hvor stor grad man kan customize kisen du spiller som. Scanne inn trynet ditt med Vision-kameraet = fuck yeah.