Tomb Raider: Legend

#41
Omg, omg, omg!
Jeg kjøpte spillet i dag. Der ble visst Bravo på Kvadrat 499 kroner rikere, og jeg ble 499 kroner fattigere :(
Jaja, kjøpte PS2 versjonen.

Tomb Raider 1 - Greit for sin tid
Tomb Raider 2 - Har ikke spilt
Tomb Raider 3 - Har ikke spilt
Tomb Raider 4 - Ganske gøy
Tomb Raider: Chronicles - ^^
Tomb Raider: Angel of Darkness - Himmel, utrolig bra spill (ikke skyt meg)
Tomb Raider: Legend - Himmel det også

Har spilt i ca 2-3 timer og har kommet til Ghana banen. Rett etter den råtøffe Tokyo banen der jeg fikk kjøre motorsykkel over fra en bygning til en annen :D.

Jeg gir f i hva dere sier. Angel of Darkness eide, og det gjør også Legends. Er 31% ute i spillet ;_;
Krysser fingrene for at vanskelighets graden blir så høy at jeg ikke runder det altfor raskt.

Slosskampene er ikke akkurat noe å skryte over, men det er alltid digg å slenge deg opp på en fyr og fly mot bakken i slow-motion, mens du tømmer magasinet. Kampene blir heller ikke altfor lange og kjedelige (Sånn som i Prince of Persia -.-).

Grapple-hooken er en morsom ny ting til serien. Et lett trykk på firkant, sender den ut. Du kan også bruke den i fights.

Men, alt i alt er det utrolig gøy. Og historien er ikke så kjedelig selvom den er litt tynn.
Lara skal finne ut hvor det ble av moren som tok på et magiskt sverd og forsvant i løse luften. Så nå reiser hun rundt i verden og samler sverd-biter, mens samtidig en fyr som heter Rutherford (ellerns) også gjør det. For de har sånn magisk kraft greie som gjør at du kan skyte magiske grønne ting :confused:.
Vel, tynt å tynt. Det er spennende. Og Lara's sarkastiske dialoger klarer ofte å legge opp til et småglis.

Mhmm...nydelig spill :D

Spillet lider likevel av noen småfeil:

- Klinlike og lette slåsskamper
- Kort

Ellers er det et utrolig underholdnende spill.
Og dere som savner hoppingen og klatringen som forsvant i AoD, it's back ^^;;

EDIT:
Nevnte jeg forresten hvor lettkledd Lara er i Tokyo banen xD?
 
#42
Tomb Raider 1 - Greit for sin tid
Tomb Raider 2 - Har ikke spilt
Tomb Raider 3 - Har ikke spilt
Tomb Raider 4 - Ganske gøy
Tomb Raider: Chronicles - ^^
Tomb Raider: Angel of Darkness - Himmel, utrolig bra spill (ikke skyt meg)
Tomb Raider: Legend - Himmel det også
[/b]
Alle vet at de 3 første er de som duger, å si noe annet blir bare for dumt... <_<
 
D

Deleted member 91

Gjest
#43
Jeg syns det blir ganske dumt å si at de duger uten å argumentere for det, jeg, men hva vet jeg?
 
#44
<div class='quotemain'>
Tomb Raider 1 - Greit for sin tid
Tomb Raider 2 - Har ikke spilt
Tomb Raider 3 - Har ikke spilt
Tomb Raider 4 - Ganske gøy
Tomb Raider: Chronicles - ^^
Tomb Raider: Angel of Darkness - Himmel, utrolig bra spill (ikke skyt meg)
Tomb Raider: Legend - Himmel det også
[/b]
Alle vet at de 3 første er de som duger, å si noe annet blir bare for dumt... <_<
[/b][/quote]
Jeg vet det ikke.

Skal prøve demoen til 360 nå.
 
#45
<div class='quotemain'>
Tomb Raider 1 - Greit for sin tid
Tomb Raider 2 - Har ikke spilt
Tomb Raider 3 - Har ikke spilt
Tomb Raider 4 - Ganske gøy
Tomb Raider: Chronicles - ^^
Tomb Raider: Angel of Darkness - Himmel, utrolig bra spill (ikke skyt meg)
Tomb Raider: Legend - Himmel det også
[/b]
Alle vet at de 3 første er de som duger, å si noe annet blir bare for dumt... <_<
[/b][/quote]
Spørsmålet er jo egentlig, duger de for meg?
Jeg har utrolig rar smak, som sagt så likte jeg Angel of Darkness.

Jeg har forresten runda Legends for lengst. Utrolig gøy så lenge det varte. Og for dere Soul Reaver fans, dere får sjangsen til å svinge et sverd som minner utrolig mye om Soul Reaver :D.
 
#46
Hvor stor er igjenspillings verdien i spillet da Aleksius?
Jeg har lite lyst til og gi 600 for et spill som varer 7 timer som jeg aldri kommer til og røre igjen.
 
#47
Hvor stor er igjenspillings verdien i spillet da Aleksius?
Jeg har lite lyst til og gi 600 for et spill som varer 7 timer som jeg aldri kommer til og røre igjen.
[/b]
Spillet er såpass bra at jeg sikkert kommer til å spille gjennom det en gang til om noen måneder. Da kanskje på hard, for normal var svært lett. I tillegg kan du også forberede deg på å replaye noen av levelene, om du skal nå 100% i spillet. Hver level har nemlig mange bronsemedaljer, noen sølv og en gull. Er vanskelig å få med seg alle ved første gjennomspilling.
 
#48
Hvor stor er igjenspillings verdien i spillet da Aleksius?
Jeg har lite lyst til og gi 600 for et spill som varer 7 timer som jeg aldri kommer til og røre igjen.
[/b]
Helt enig med Mongis. Jeg runda det to ganger på rad, og boksen er såpass digg at det er verdt det, selvom første gjennomgangen bare er 7 timer.

Det er itilegg utrolig mange kostymer å åpne opp, mange time trials og klare og masse andre unlocks å mestre.
Så det er nok verdt det.
(600 kroner? De har det for 499 på Free Record Shop)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Stuart Campbell omtaler Tomb Raider: Legend:
Opprinnelig skrevet av Stu
Let's cut straight to the chase, shall we? Tomb Raider Legend is the most depressingly, insultingly, cynically awful videogame I've played for at least three years. It's designed for an audience - no, a market - of 13-year-old boys with no attention span and no motor skills, but it short-changes even them, with gameplay that stretches the definition of "interactivity" to breaking point. It's about as sophisticated as Dragon's Lair, but without the charming and internally-coherent setting and atmosphere, or the likeable characters. It's a tenth- or eleventh-rate platform game interspersed with "puzzles" which all chiefly boil down to either rat-in-a-maze trial-and-error, or simply turning up the brightness on your screen so that you can see the dark opening in a slightly less dark cave wall. It's got a camera controlled by an epileptic arse-fetishist on rollerskates. It's got underground swimming sections, for Christ's sake. TRL's very worst crime, however - the one which eclipses all of its many other flaws in its sheer soulless, heartless, thoughtless ineptitude - is the lazy and contemptible way in which it treats the hapless player's suspension of disbelief.
Det er begynnelsen, og han blir ikke noe blidere etter hvert, for å si det slik.

Edit: Hva i hælvete?!

"Fear the might of Miss Trailersprekk 2006!"
 
#51
Enig med deg om det bildet.

Skal ikke kjøpe spillet, har aldri likt Tomb Raider serien, selvom dette spillet skal være mye bedre, har jeg ingen planer.
 
#54
Det kom ut den 10 tenker jeg, Anyway, har runda det nå :D ufattelig bra spill!
likte spesielt King arthur banen :D fy fader...må starte på new game NU!