Tony Hawk spill

Hvem er best av er best av de 3 siste Tony Hawk spillene??

  • Tony Hawk 3

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tony Hawk 4

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tony Hawk Underground

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#21
Opprinnelig skrevet av Jani@18.04.2004, 04.43
Vile stemt THPS2, fordi det er det jeg liker best, men etter en rask kikk gjennom alternativene ser det ut til å være tatt av vinden  <_< .. Skal nevnes at jeg ikke har fått prøvd THUG enda..

Men av alternativene stemte jeg THPS4
Hvordan kan du stemme på et spill som du ikke kan stemme på? :unsure:
 
#22
Opprinnelig skrevet av Ronin+18.04.2004, 04.45-->
<!--QuoteBegin-Jani
@18.04.2004, 04.43
Vile stemt THPS2, fordi det er det jeg liker best, men etter en rask kikk gjennom alternativene ser det ut til å være tatt av vinden  <_< .. Skal nevnes at jeg ikke har fått prøvd THUG enda..

Men av alternativene stemte jeg THPS4
Hvordan kan du stemme på et spill som du ikke kan stemme på? :unsure: [/b]
Hehe, jeg skrev det før jeg stemte (det ble forresten redigert..), og da var jeg i den gode tro av at hele serien var med i avstemningen..
Da jeg skulle stemme, merket jeg noe annet :blink:
 
#23
ville stemt THPS 2. basta
 
#24
Enig med Fisk men ja, av disse er THPS underground best ;)
 
#25
Hvor ble det av THPS2? Det er da desidert det spillet som tilførte serien mest, og derfor også det viktigste i serien. Treeren var bare større baner, litt penere grafikk og reverts, mens fireren kun var litt penere grafikk. THUG var et så klønete forsøk på franchise-melking at jeg ikke gidder å kommentere det en gang. Toeren ûber alles!
 

Endre

Ødela forumet
#28
Min favoritt av disse tre er definitivt 3-ern, og det er bare fordi jeg har spilt 4-ern for lite, og ikke testa THUG i det hele tatt... :p Jeg husker forresten at jeg har hatt veldig mye moro med 3-ern. Mange sene timer hvor jeg har prøvd på enda en lang kombinasjon, og kanskje lykkes tilogmed. Faen, det spillet har jeg spilt mye...
 
#29
Tony Hawk Underground er jo klart det beste!!!

bedere singel player historie fpr du bare ikke!!!