Tony Hawk's Underground 2

#1
Er det noen som har dette spillet? Bestilte det igår så får det sikkert på lørdag eller mandag eller noe sånt
 

SHDR

Gullmedlem
#2
Spiller du noe annet enn spill fra EA ..? Uansett, nei. Syntes Tony Hawk ble uinteressant etter THPS3, og etter det har jeg ikke hatt noen særlig interesse. Dessuten misliker jeg kraftig GTA-bølgen EA har kastet seg på, ettersom de faktisk ikke har skjønt tegningen. Jeg kjører rundt i byen i GTA 3 fordi jeg kan starte firefights hvor jeg vil, kjøre som et svin om jeg har lyst til det, og kanskje brøyte med meg et par fotgjengere. Jeg kjører ikke rundt FORDI jeg kan kjøre rundt. Jeg må ha noe å gjøre.

Det blir jeg ikke gitt i THPS:U eller for den saks skyld NFS:U. Eller SSX3. Eller ... ja. Dere skjønner tegninga.
 

SHDR

Gullmedlem
#3
Jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det, men jeg lånte meg Tony Hawk's Underground 2 i dag. Foreløpig er det døllt, med dårlig grafikk men småsjarmerende animasjon, og ikke minst helt dass kontrolloppsett. Karen som mappet kontrollen til Xbox-paden på ha gumlet en eller annen mutert khat-plante, for det oppsettet er så negert at det nesten ikke er til å fatte. Den siste timen har jeg drevet med en intetsigende tutorial. Jeg er ikke overbevist.

Nå skal jeg ta meg litt saft og en sjokoladebit, så kanskje jeg blir i bedre humør når jeg fortsetter.
 
#4
Når ble Tony Hawk et EA-spill?
 
#5
Har ikke tasta det, og det har eg ikke tenkt til heller. Sikkert møkk
 
#11
Jeg spilte spillet i 2 minutter, og det var nok for meg. Er en stor fan av Tony Hawk serien, og har alle spillene. Men dette er noe av det dårligste jeg har vært borti. Utrolig dårlig grafikk, og syntes spillene begynner å bevege seg for langt i fra virkeligheten. Altfor preget av Jackass. Dritt spill!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Altså, jeg kan forstå at du ikke liker hele MTV-faktoren - men er det ikke litt homofilt av deg å stemple spillet fullstendig dritt etter å ha prøvd det i to minutter? Du kan umulig ha funnet ut hvor dypt spillet er, hvor lenge det varer, hvordan oppdragene var bygd opp, hvor mye du kan tukle rundt med diverse moduser ... Det finnes da grenser.

Men jeg kan være enig i at det virker dritt. Gleder meg til anmeldelsen, Skeidar.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
Nja.. Jeg vet ikke om jeg noengang prøvde Carmageddon 64 i mer enn fem minutter, men jeg tviler sterkt på at flere timers spilling ville gitt meg et mer positiv opplevelse. Heller det motsatte.
Nå er jo riktignok det et helt ekstremt tilfelle.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Baronen@17.10.2004, 22.35
Altså, jeg kan forstå at du ikke liker hele MTV-faktoren - men er det ikke litt homofilt av deg å stemple spillet fullstendig dritt etter å ha prøvd det i to minutter? Du kan umulig ha funnet ut hvor dypt spillet er, hvor lenge det varer, hvordan oppdragene var bygd opp, hvor mye du kan tukle rundt med diverse moduser ... Det finnes da grenser.

Men jeg kan være enig i at det virker dritt. Gleder meg til anmeldelsen, Skeidar.
118558​
Men du må være enig med han i at disse spillene har blitt mye med Jackass-aktige? Det har hvertfall jeg fått intrykk av.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Såklart - jeg sier ikke at det ikke suger. Jeg hater Jackass-bullshittet like mye som the next guy (antagelig mer), men det går ann å være litt objektiv. Det er klart at du ikke hadde funnet mye glede i et spill hvis det ikke passet deg, men du kan vel egentlig ikke avgjøre hvor bra/dårlig et spill er av to minutters spilling?

kakarlsen: Jeg har ikke spilt det, så jeg kan ikke komme med et morsomt comeback. :grine:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#16
Du er heldig.
 
#17
Tony Hawk serien egnet seg best som en trilogi. Fra 4 og opp ble det bare... meh...
 
#19
Vent å se... vi har noen maskiner som kalles PSP og Nintendo DS rett rundt hjørnet.