Tony Hawk's Underground 2

#21
Opprinnelig skrevet av Shadar+18.10.2004, 10.34-->
Hvorfor kan de ikke bare gjøre det alle egentlig venter på, og reissue THPS2? Det var utvilsomt seriens høydepunkt!
118690​
[/b]
<!--QuoteBegin-Shadar
@18.10.2004, 12.05
Ikkr si slikt ... jeg vil ha originale spill. Hører du!?
118708​
.... :)
 

SHDR

Gullmedlem
#22
Jepp. Men jeg mener ... om de skal fortsette å gi ut det samme spillet hvert år, kunne de ikke iallfall gi ut det en versjon av det som IKKE suger? Dermed: THPS2.

Tanken på en remaket THPS2 til PSP eller NDS gjør meg bare trist. Å bruke NDS-en til noe slikt er synd, og på PSP er det bare waste of resources. You get my point, niggah.
 
M

maffakka

Gjest
#23
Har vel egentlig ikke så store forventninger til det.
er nokk mye av det samme som 1`ern, men skal nok prøve det en eller annen gang.

trur nesten activision har glemt at det er skateboard spill de lager. er så mye unødvendig kjedelige tulle oppdrag.
 
#24
Opprinnelig skrevet av Shadar@18.10.2004, 15.57
Jepp. Men jeg mener ... om de skal fortsette å gi ut det samme spillet hvert år, kunne de ikke iallfall gi ut det en versjon av det som IKKE suger? Dermed: THPS2.

Tanken på en remaket THPS2 til PSP eller NDS gjør meg bare trist. Å bruke NDS-en til noe slikt er synd, og på PSP er det bare waste of resources. You get my point, niggah.
118831​
Nå blir du glad, tenker jeg :)

http://psp.ign.com/objects/682/682968.html?ui=gamefinder
 
#25
Har spilla det endel og jeg tror det er mest for fans som ikke enda helt har healet sårene på fingrene etter det forrige spillet. Jeg er en av dem.

Men det som er glimrende er jo å ha en story mode og en classic mode.

Jeg synes at selv at jeg får masse for pengene, siden det er ikke så mange andre spill som har den "one-more-try" faktoren. Og det varer så lenge. En stadig kamp om høyere points og combos.
 

SHDR

Gullmedlem
#26
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak+18.10.2004, 15.36-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@18.10.2004, 15.57
Jepp. Men jeg mener ... om de skal fortsette å gi ut det samme spillet hvert år, kunne de ikke iallfall gi ut det en versjon av det som IKKE suger? Dermed: THPS2.

Tanken på en remaket THPS2 til PSP eller NDS gjør meg bare trist. Å bruke NDS-en til noe slikt er synd, og på PSP er det bare waste of resources. You get my point, niggah.
118831​
Nå blir du glad, tenker jeg :)

http://psp.ign.com/objects/682/682968.html?ui=gamefinder
118862​
[/b]
That only makes it worse ... ikke nok med at det er THUG2, som er cirka en tidel så bra som THPS2 ... *gråter sårt*
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#27
Nå har ikke jeg spilt det, men det virker nesten som at Bam margera har begynt å tatt over serien. Han er til og med i reklamene, noe Tony ikke er. Og vist det er så jackass inspirert som mange sier her. Jisæs kristus.
Nei, fy faen, jeg er enig med shadar i at thps 2 er det klart beste. Marseille banen eier alt. :cool2:
 
#28
liker underground har ikke prøvd 2'ern (boxen er fucka) men jeg må nok kjøpe det siden jeg er hawk fan
 
#29
Dette spillet ser latterlig, og teit ut. Som sagt av en eller annen her så har nok Activision glemt at de faktisk lager et skateboard spill. Teit at de skal ha med overdrevne oppdrag og bilkjøring osv...
Alt gikk ned etter 3'ern.

PS: Jeg hater Bam.
 
#30
THPS2, drømmen av skatespill, spesielt på Dreamcast. Tror noen her husker mine tider med det spillet :D

Idag har THPS-serien solgt seg like mye som Tony Hawk selv. THPS4 var et lite lyspunkt, men så miste de hue helt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#33
Det var da svært bastant. Det er vel ikke alle som har spilt Tony Hawk 2, og man kan jo faktisk spille også de gamle banene i THUG2. Broren min har spilt alle Tony Hawk-spillene og spiller de fortsatt, og nå spiller han Tony Hawk 2-banene i THUG2. Det er med andre ord ikke på sin plass å avfeie serien helt. Den appellerer fortsatt til fansen og kanskje også til nye spillere.

At Bam Magera har en stor rolle er vel ikke av noen annen grunn enn at man vil tyne ut suksessen han har hatt med Vila La Bam, Jackass og hva nå disse programmene heter. Hvem er Bam Magera, egentlig? En middelmådig skater med mektige venner (det sies at telefonboka hans rommer så mange viktige numre at han kan ordne nesten hva som helst) som tilfeldigvis ble med i Jackass?
 
#34
Jeg synes egentlig at THUG2 er helt greit jeg. Bra at de har ordnet med et modus som appelerer til de som sluttet å spille Tony Hawk da nr.4 kom. Jeg synes egentlig at de fleste her overdriver litt. Såklart er Bam Magera teit, men jeg tror dere fokuserer litt for mye på ham og litt for lite på spillet.
 
#35
Opprinnelig skrevet av Shadar+27.12.2004, 16.13-->
Kanskje fordi Bam Margera er omtrent like morsom som en kjønnssykdom, og bortimot like sjarmerende?
154314​
[/b]
Kanskje ikke alle har samme synspunkt som deg? Synes Viva La Bam er morsomt jeg :)

<!--QuoteBegin-Shadar
@27.12.2004, 16.13
THUG2 suger megarompe. There's nothing more to be said.
154314​
Ett GameRankings snitt på ca. 85% fordelt over over 200 anmeldelser er ikke dårlig!