Trackmania Sunrise Extreme

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1

Noen selskaper lager spill, gir dem ut, og så gir de ut X antall patcher som fikser alt de ikke klarte å ordne mens de lagde det. Og hvis de lager noen ekstra baner eller et par ekstra fiender eller en dobbeltløpet hagle i tillegg til den enkeltløpete, da må du nok pent betale for godsakene.
Nadeo lager Trackmania Sunrise, gir det ut, lar være å patche det ettersom det ikke er noe som er feil med det, og så bruker de heller tiden sin på å lese om hva folk vil ha i Trackmania Sunrise og så faktisk gjøre noe med det. På fransk blir dette tydeligvis "Hei gutter, vi lager en tilleggspakke til spillet vårt som sparker så mye ræv at folk blir pent nødt til å importere ræv for å dekke etterspørselen, legger til masse nye dingsebomser folk kan bruke når de lager egne baner samt flere nye kampanjer og spillmodi, og så legger vi den ut på nett til gratis nedlasting!"

Som de skarpeste av dere nok allerede har skjønt har Nadeo laget en tilleggspakke til Trackmania Sunrise som heter Extreme - noe dere som har spilt vanlige Trackmania Sunrise nok vil hevde er som å lage en oppgradert atombombe og kalle den "Denne Gjør Vondt", men pyttsann.
Om du føler som meg at de derre kule korketrekkerbrikkene man hadde i Stunts også burde ha vært med i Trackmania Sunrise, eller at det er bortkastet plass å bare kjøre på gulvet i tunneller, eller at boosterbrikkene ikke gav deg nok boost, da spørs det om ikke Trackmania Sunrise Extreme er 400 vel anvendte megabyte, gitt.

Og se for all del ferdig den nye introen, slutten er dritlatterlig. Synes jeg, iallfall. :)
 
#3
Originalspillet må du kjøpe. Tilleggspakken er gratis :)
 
#4
Slenger inn et aldri så lite spørsmål jeg.

Skal ha ny PC om ikke så lenge, og Trackmania Sunrise er et spill jeg har lenge har hatt lyst til å prøve. Noen som kan tipse om en plass man kan få tak i et eksemplar billig?
Og Yetipants, er det mulig å laste ned denne tilleggspakken via bittorrent? Er ikke lysten på å laste ned en 400 mb stor fil via nettleseren. Nettforbindelsen detter av og til ut, og da hender det jeg må begynne på nytt. :svette:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Jeg kjøpte Trackmania Sunrise på Elkjøp Gjøvik da det var nytt - 300 kroner. Dog må jeg innrømme at jeg aldri har sett det noen andre steder siden.
Ta kontakt når du får tak i spillet så mekker jeg torrent til deg.
 
#7
Er ikke lysten på å laste ned en 400 mb stor fil via nettleseren. Nettforbindelsen detter av og til ut, og da hender det jeg må begynne på nytt. :svette:
[/b]
Tss. Ikke med Opera! Kan bare høyreklikke og "Resume Download" lizzom.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
...har aldri gitt meg noen problemer. Ikke en gang når jeg ikke har brydd meg med å betale for det jeg vil spille. :rulleøyne:
 
#12
Jeg har lest litt om det og blitt litt obs på det. Har hørt så mye dritt, er faktisk litt skeptisk til å kjøpe spill med SF i det hele tatt.
Er det virkelig så mange som har hatt problemer? At noen cd/dvd-stasjoner slutte å fungere? Var det forresten noen som fikk til den utfordringen utviklerne utlyste?

EDIT: Ohoy, sjekk ut bostavrimet på slutten der da :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Nååå. Jeg for min del mistenker ærlig talt at mesteparten av de negative meldingene er sterkt overdrevne. Som sagt har jeg ikke hatt noen problemer overhodet.
Det eneste jeg misliker med Starforce er at det tar unødvendig lang tid å starte spillene, og at man ikke får laget crack til SF-beskyttede spill. Bortsett fra at det er en verdiløs kopibeskyttelse, da. Starforce er faktisk den kopibeskyttelsen det er nest minst stress å omgå. :plystre:

---BATTLE REPORT---
Gil Gain:
100 gil
Item Gain: Phoenix Colon + Y-Potion + Highly Venom Yogurt
XP Gain: +513
AP Gain: +10
Special Awards Awarded: +100 XP Bonus: Raptorus for Amazingly Auspicious Alliterative Action!
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#14
Starforce føkker faktisk opp cd/dvd-brennern. Min er helt kaputt. Den klarer ikke lenger å lese av, eller brenne cd-plater. Det skjedde etter at jeg begynte med det Anti-Blaxx tullet. Har tatt ut brenneren og satt den inn igjen, reinstallert alt av programvare. Formater maskina. Bytta ut IDE-kabelen. Alt. Ingenting hjelper. Den er død.
Jeg har riktignok ikke prøvd å sette brenneren inn i en annen maskin.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Så, da var min første Trackmania Sunrise Extreme-bane fullført. Den kalles Hest, og kan lastes ned her. Den er ikke ment å være noe annet enn passelig underholdende, men si for all del ifra dersom du synes noe er teit.

Sheffield: Så da var det ikke Starforce som ødela, altså?
 

Lodin

Der Waaaah
#16
...og at man ikke får laget crack til SF-beskyttede spill.[/b]
Joda, men det er et helvetes mas og de fleste spill er det ingen som gidder å cracke.
Går å håper at noen skal ta dette for jeg har også lyst til å prøve.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#17
Yeti: Jeg har ikke helt skjønt det Starforce greiene. Men etter hva jeg har forstått, så er starforce beskyttelses greiene som er i spilla. Anti-Blaxx er et program man bruker for å komme seg forbi denne beskyttelsen, og når jeg leser om folk som har fått cd/dvd stasjonen ødelagt, så er det fordi de har brukt Anti-Blaxx.

Correct me if I'm wrong, for jeg veit nada.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Japp, StarForce er en kopibeskyttelse som følger med enkelte spill. Og ettersom Antiblaxx ikke er en del av StarForce - men et piratprogram laget for å unngå kopibeskyttelser, blant annet StarForce - er det litt urimelig å skylde på StarForce når det er brukeren selv som har rotet det til ved å legge inn noe annet rusk, spør du meg. :)

(Ikke at jeg har hatt problemer med Antiblaxx heller, men men. :plystre:)
 
#19
Hmm, om det kun er når man bruker Antiblaxx at det går åt skogen høres det jo greit ut da. Litt av vitsen med kopibeskyttelser er jo å hindre at man kan bruke sjørøverprogrammer og sånt. Selv om det virker litt drøyt å ødelegge hele CD/DVD-stasjonen da.

Men takk for svar, da er jeg ikke like skeptisk lenger :)

-------------------
Customize

Phoenix Colon | (72) --> (70)

----------------------------------- Abilities:
----------------------------------- Suppositoraga
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Nadeo, developers of the massively played online racing series, Trackmania, have come up trumps with their free Trackmania Nations ESWC game!

For the first time in the history of eSport, a video game has been specially developed for the Electronic Sports World Cup and is being offered free of charge to the players of the entire planet so they may commence training for the qualifiers due to take place in 53 countries on Friday 27th of January. The Grand Final of ESWC will be held in Paris from June 28th to July the 2nd , in front of 40,000 people, where the best players from each country will battle it out for a prize of 400,000 dollars.

This special version features a brand new environment, the Stadium, and a revolutionary new gameplay designed for Nadeo's own custom cars. Nadeo has pulled the technological rabbit from the hat with their own brand game engine, featuring the series' best graphics yet, finely tuned for the latest generation graphics cards, not forgetting simpler machines so that no one round the world has a technical freeze out on the race track. With the online in-game ladder, players can customise their cars and avatars and race in their nation's colours on the world's servers from Friday onwards. Many Trackmania and Trackmania Sunrise players will already have access to the following exclusive features: peer 2 peer data exchange and skin and avatar customisation.

The countdown to Trackmania Nations ESWC going online on Friday has commenced; in the meantime, we suggest you view the official trailer and we let the motors do the talking instead.[/b]
Altså en gratis lightversjon av spillet og den skal slippes i dag. Hvis den ikke har stjernekraft blir detta gromme saker. :sikle:

http://www.trackmanianations.com/
http://www.esworldcup.com/2006/?act=docume...&id_document=39

EDIT: Det tok ikke lang tid. Kan lastes ned herfra:
http://www.gamesmediamirror.com/leech_2168_en.html
http://www.extreme-players.de/download.php?id=9607