Trackmania Sunrise Extreme

#21
I feel there is a disturbence in the force :) Dette skal lastes ned sporenstrex







dere tvang meg...........
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Tja, dette var jo Trackmania. De nye mini F1 bilene hadde digg styring så dette kan bli gøy.
Desverre ligger Norge nesten sist med plass 21 på rankinga og dette må det gjøres noe med. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Okay, it's on. Gentlemen, start your engines.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Noen som er med på litt Trackmania Nations-spilling i helga? Meld interesse i denne tråden. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Jeg er med. Bare si når.
 
#30
Meneh. Kan du sette opp server isåfall? Jeg er forøvrig ledig for en rask omgang _nå_, om det skulle være av interesse.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Øh, MSN...? :p
 
#32
Jeg har instalert track maniasunrise på dataen, men har mista Cd'en... hva gjør jeg da????

Er Track Mania Nations, en tillegspakke til Sunrise, eller ett nytt spill?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Nytt spill. Gratis.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#34
Vet du om det (nations) krever mindre maskinpower enn Sunrise?
Fordi det kjørte glatt som fy på laptopen min, og jeg vil ha mer!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Det krever mer, faktisk. Sunrise går jevnt som sprutbæsj på maskinen min, mens Nations hakker når mye skal vises med samme innstillinger. Kjipern. :(
 

Lodin

Der Waaaah
#37
Jeg har ihvertfall alltid spilt Mania med gamepad. Bruker en gammal Dualshock og en USB adapter.
Funker grådig bra.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#38
Jeg bruker piltastene og er storfornøyd. Havner blant de tre beste oftere og oftere (Mesed-servern). Kontrollen er deilig responsiv.
 
#39
Høres bra ut Buggz. Har bare hørt at det er vanskelig å ta perfekte svinger og så videre uten analog styring.

Men jeg skal prøve flere alternativer å se hva som passer meg best. Har nemlig ratt og pedaler, og en gammel joystick uten throttle liggende å slenge. Om ikke det eller keyboard passer, så vurderer jeg å enten kjøpe meg en ny joystick (med throttle) eller en joypad. Når det gjelder sistnevnte vurderer jeg en 360 kontroll, siden jeg liker trigger systemet. Men først prøver jeg keyboard, får å se hvordan jeg ligger an i fohold til konkurrentene. ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Jeg bruker tastis og er fornøyd med det. Synes ikke jeg får nok presisjon med gamepad. Ratt og pedaler passer dårlig til arcade-bilspill, som er den eneste typen bilspill jeg spiller, så det kjøper jeg ikke. :)