TREKKE SEI

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#1
Aka The Great Outage 2014

Så hva skjedde i dag a? Det er lenge siden jeg har oppdatert forumsoftwaren og trengte egentlig bare et tupp i ræva. By popular demand kjøpte jeg en utvidet søkefunksjon til forumet og tenkte jeg skulle oppdatere selve forumet i samme slengen i dag. Det skjedde.

Det som også skjedde var at minuttet jeg var ferdig og skulle se at alt var greit skrev Houseman et innlegg. Dermed tenkte jeg at ting fungerte godt nok til at jeg kunne beile. Det viste seg senere at bare Houseman kunne skrive (og kanskje noen andre som ikke prøvde ila dagen, men gudene vet). Akkurat hvorfor aner jeg ikke, men problemet lå i en plugin som ble knekt av oppdateringen. Den er disablet nå, så får vi se hvordan ting ser ut videre. Jeg har backup om ting blir krise.

God helg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Ny søkefunksjon sier du?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Jepp, den er ikke i gang enda dessverre. Det skal ikke være lett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Vel, funker for meg iallfall. Herlig.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Kan jeg skrive her?

Edit: Ja, det kan jeg tydeligvis, men får ikke lov i ølltråden.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#6
Får heller ikke lov til å skrive i øltråden tydeligvis, men jeg ikke noen faktisk feilmelding (post-knappen blir grået ut etter jeg trykker den, men kommer tilbake etter noen sekunder).
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Bare dinger inn at jeg fortsatt ikke kan skrive i ølltråden.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Data, data, data, I can't make bricks without clay!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
Tenkte at Jante og kak var i samme brukergruppe siden begge var på fjøla, men Jante kan poste og ikke kak.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
Vel, da kan jeg avsløre at problemet er nettleser-relatert. Merkelig at det bare gjelder (en)kelte tråder.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#13
Merka det jeg og, må ta en kveld og undersøke alt litt nærmere. En del plugins har også fått oppdateringer jeg ikke har slengt inn enda. Alt dette tas en kveld jeg ikke sliter med influensa.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#14
Ser den, men tror du det betyr at tidligere bokmerker har svunnet hen? Da blir jeg litt lei meg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
Nei, det ligger nok fortsatt godt lagret. Se heller på det som at det grafiske et avslått. Store's closed.