Trenger hjelp til å velge FPS

Når den deilige høsten kommer skal den stygge, seks år gamle skarphaugen av en maskin jeg nå besitter på dynga, og endelig skal jeg og få ny pc og bredbånd. Jeg har alltid hatt lyst på FPS, og da lurer jeg på: hvilke spill burde jeg vurdere? Jeg kunne tenke meg å spille for det meste på internett, men helst noe litt mer ehh realistisk, eller i det minste tregere og med bedre fysikk enn counter-strike. Som sagt, til høsten. Noen som kan hjelpe en stakkar?

:sikle:

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Battlefield 1942, Battlefield Vietnam, Unreal Tournament 2004, FarCry og Halo. Multiplayer-mayhem så det holder(FarCry har kanskje en litt tam MP-del, men OMGLOLWTF D R JO FARKRAI MÆN!).

No One Lives Forever 1 og 2 er veldig bra i 1player.

Skal du spille online så er jo BattleField og Call of Duty å anbefale. Ingen av dem er veldig realistiske, men, men.

Å! Og Unreal Tournament 2004 er virkelig å anbefale hvis du kan overse det fakta at det ikke finnes realisme i det. Knallspill!

FarCry! For Gud skyld! Kjøp det!

M

Mitt navn var Ace

Gjest
UT2004 :totomleropp: ...MEN DU MÅ KUNNE SPILLE DET ONLINE ELLER SÅ KOMMER DU TIL Å GÅ LEI AV DET PÅ EN, TO TRE!!! (ja, jeg vet at jeg overdrev caps-locken :blunk: )

Hvis man skal ha realistisk FPS så er Opperation Flashpoint det eneste riktige. Problemet blir bare at Flashpoint er ganske gammelt og du vil sikkert ha noe som kan presse maks ut av din flunkende nye pc. S.T.A.L.K.E.R. og Halflife 2 er vel rette veien å gå om man vil har realistisk fysikk og realistiske miljøer (vær, tid osv.) HL2 bryter jo naturlovene med sin tractor beam og S.T.A.L.K.E.R. har noen ganske futuriske våpen. I det heletatt er det faktisk mange ting ved begge spill som er veldig urealistiske. Det eneste som er realistisk ved dem er nettopp fysikken. Spør du meg så er realistiske spill noe møkk. Grunnen til at vi spiller er for å kunne gjøre ting som ikke kan gjøres på ordentlig. Drit i realismen og kjøp deg bra spill istedenfor!

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg kjøpte meg selv Far Cry og Unreal Tournament 2004 igår. Har hittils bare prøvd Far Cry, men allerede nå kan jeg anbefale deg det.
UT2004 har jeg bare hørt bra ting om, så det kan jeg vel også trygt anbefale.

Hvis det har kommet ut til høsten, er nok Half-Life 2 spillet å satse på!