Trenger noen småting

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ja. Siden jeg bor på to forskjellige steder og gjerne drasser meg med konsollene fram og tilbake, fant jeg ut at jeg har et behov for dobbelt sett kontroller, minnekort og ledninger. Da kan jeg i så fall bare drasse med meg selve konsollen, og det er i hvert fall litt mindre bryderi.

Jeg hadde en opptelling over mine egne ting og fant ut at jeg hadde dobbelt opp av noen av tingene, så da kan det jo hende at også andre sitter på noen ting de ikke trenger? Hvis du, som jeg, f.eks. har hatt flere konsoller av samme type, men klarte å, tja, gi konsollen litt for mye strøm? :p

Her er tingene jeg trenger:

¤ Strømledning til Xbox (PAL).
¤ TV-ledning til Xbox. Kjøpt
¤ 1 stk. kontroll til Xbox.
¤ TV-ledning til PS2.
¤ Minnekort til PS2.
¤ Minnekort til GC.
¤ Strømledning til GC (PAL).

Hvis noen har noe av dette til overs, vil jeg veldig gjerne kjøpe det av deg eller bytte mot spill e.l.

Hvis noen har en billig Xbox (gjerne moddet) eller GC (ditto) til salgs (PAL-utgave), er jeg også interessert i det.

Hvis du er interesert i det, kan jeg sende deg Xbox strømledningen min når jeg får ny fra Microsoft. Hvis du ta sjangsen, da.

har en tv-ledning til ps2 til overs. rgb (eller hva det nå heter) med scartovergang (som fulgte med maskinen). interessert? orginalt 8mb minnekort får du for 13 pund på play.

Har en memory card(gc) jeg muligens jeg kan kvitte meg med.
Hvilket gc-spill har du? :)
Er ikke interessert i å selge. :)

Har du en Xbox fra før som er gammel så kan du bestille ny strømledning fra Microsoft gratis. Det var noe med brannfare....
Har en GC med litt svak laser som virker om du er interessert?

Jeg får også en ny strømledning til xbox og da har jeg jo en til overs om du tar sjangsen så klart. Har også en orginal kontroll (stor) til xbox som selges...

Jeg tilbød den først, Snake. Så BACK OFF!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hoi ... Mange svar.

Jeg er ikke interessert i de Xbox-ledningene som måtte byttes ut, men takk likevel.

Jubei: Svak laser? Funker den greit eller blir man ofte avgrutt av at GC-en ikke klarer å lese discen? Hvor mye skal du ha for den? Følger det med TV- og strømledning?

MattMan: Har lagt inn bud på en TV-ledning til Xbox på QXL, men vet ikke hva jeg eventuelt må betale for den innen auksjonen er slutt. Hvis den blir for dyr eller jeg taper auksjonen, vil jeg gjerne kjøpe den av deg.

FFMort: Hvor mye skal du ha for den?

Supermario: Har ikke så mange GC-spill å bytte. Det eneste er en NTSC-utgave av Paper Mario 2, men det føler jeg er verdt litt mer enn et minnekort.

Hvor gammel er boxen din, Housman?

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@24.02.2005, 21.18
Hvor gammel er boxen din, Housman?
181401​
If you're gonna do it with that style, atleast do it all the way.
Like this:

"Hvor gammel er boxen din husman?"

Haha. Jeg har vært på lan. Jeg har vært våken i 50 timer.
Du skrev Houseman feil, jeg kødder det til.

Skøy.

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@24.02.2005, 18.32
Jeg tilbød den først, Snake. Så BACK OFF!
181360​
Ehhh, javel? Han ville vel godt for det som var et best tilbud da. Men nå blir det ikke noe av uansett så...
Ey Houseman! Gidder du ikke å svare meg da... :( Har som sagt en stor xbox kontroll som selges...

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Beklager, Lt Snake ... Hva betyr "stor Xbox-kontroll"? Jeg er egentlig bare interessert i den "vanlige" Xbox-kontrollen. Altså den som fulgte med maskinen. Vet ikke om det er forskjell på kontrollen om man kjøper svart eller crystal edition av Xbox ... Jeg har crystal-kontrollen og vil helst ha en som er mest mulig lik den (farge spiller ikke noen rolle). Hvor mye skal du ha for den?

Og Xbox-en min er fra siste kvartal av 2004. Lurer på om det ikke var november. Ny nok til at jeg ikke burde skifte ledning, i hvert fall. :kul:

Off topic: Jeg misunner deg ikke å ha vært våken i 50 timer, roy_nor. Jeg blir i hvert fall helt fucked av å ikke ha sovet på et døgn. >_<

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hvis du slår av de to kronene slik at det blir 50,- inkl. porto, har vi en deal. Jeg kjøpte nettopp en TV-ledning til Xbox for 25,- på QXL.

Opprinnelig skrevet av Houseman@25.02.2005, 00.20
Beklager, Lt Snake ... Hva betyr "stor Xbox-kontroll"? Jeg er egentlig bare interessert i den "vanlige" Xbox-kontrollen. Altså den som fulgte med maskinen. Vet ikke om det er forskjell på kontrollen om man kjøper svart eller crystal edition av Xbox ... Jeg har crystal-kontrollen og vil helst ha en som er mest mulig lik den (farge spiller ikke noen rolle). Hvor mye skal du ha for den?
181468​
Når Microsoft lanserte Xbox så fulgte det med en større kontroll enn den som følger med nå. Dette er en smaksak, noen liker den store og andre liker den lille. Har du aldri vært borti den før?