Ja. Siden jeg bor på to forskjellige steder og gjerne drasser meg med konsollene fram og tilbake, fant jeg ut at jeg har et behov for dobbelt sett kontroller, minnekort og ledninger. Da kan jeg i så fall bare drasse med meg selve konsollen, og det er i hvert fall litt mindre bryderi.
Jeg hadde en opptelling over mine egne ting og fant ut at jeg hadde dobbelt opp av noen av tingene, så da kan det jo hende at også andre sitter på noen ting de ikke trenger? Hvis du, som jeg, f.eks. har hatt flere konsoller av samme type, men klarte å, tja, gi konsollen litt for mye strøm?
Her er tingene jeg trenger:
¤ Strømledning til Xbox (PAL).
¤ TV-ledning til Xbox. Kjøpt
¤ 1 stk. kontroll til Xbox.
¤ TV-ledning til PS2.
¤ Minnekort til PS2.
¤ Minnekort til GC.
¤ Strømledning til GC (PAL).
Hvis noen har noe av dette til overs, vil jeg veldig gjerne kjøpe det av deg eller bytte mot spill e.l.
Hvis noen har en billig Xbox (gjerne moddet) eller GC (ditto) til salgs (PAL-utgave), er jeg også interessert i det.
Jeg hadde en opptelling over mine egne ting og fant ut at jeg hadde dobbelt opp av noen av tingene, så da kan det jo hende at også andre sitter på noen ting de ikke trenger? Hvis du, som jeg, f.eks. har hatt flere konsoller av samme type, men klarte å, tja, gi konsollen litt for mye strøm?

Her er tingene jeg trenger:
¤ Strømledning til Xbox (PAL).
¤ TV-ledning til Xbox. Kjøpt
¤ 1 stk. kontroll til Xbox.
¤ TV-ledning til PS2.
¤ Minnekort til PS2.
¤ Minnekort til GC.
¤ Strømledning til GC (PAL).
Hvis noen har noe av dette til overs, vil jeg veldig gjerne kjøpe det av deg eller bytte mot spill e.l.
Hvis noen har en billig Xbox (gjerne moddet) eller GC (ditto) til salgs (PAL-utgave), er jeg også interessert i det.