[X360] Trials Evolution

#21
Dobbelpost fordi dette spelet eier. Driter i å være best i verden, så lenge eg kan slå YOU GUISE! :D

Skal i alle fall ikkje ligge på bunnen av lista er einaste målet mitt egentlig. Veldig gøy å sjå navn fra vennelista fly frem og tilbake sammen med meg, gjer at eg prøver litt ekstra hardt for å perfeksjonere ein bane om gangen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#22
Det er faktisk veldig artig og enda mer motiverende enn ticker-varianten øverst på skjermen slik som i Trials HD. Mens jeg spilte i går nekta jeg å gå videre til neste bane før jeg hadde slått alle på vennelista.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#23
Jeg måtte skru av de der ghostgreiene for faen så forstyrrende det ble med 16 prikker og navn som drev og fløy frem og tilbake foran duden min. Kjører bare mot meg selv nå.
 
#24
Har den DonkeyBalls-sykkelen eller kva fanden den heiter, så eg "jukser" meg nok litt frem i køen pga den så klart. Så føler eg at eg fortjener den også, siden eg klarte den nødvendige chieven på Trials HD. :)
 
#26
Yessir! Kjører forresten uten spøkelser også no. Ble berre ufokusert, eine banen eg berre fucket opp på gang på gang fekk eg best tid på vennelista mi etter eg fjernet prikkene med navn som hoppet rundt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#27
Så, er detta verdt det? Hva kan det minne om, hvorfor skal DETTE bli det første Arcade-kjøpet mitt?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Du kan jo laste ned en...

heh

...trial og sjekke.
 
#29
Testa banen din Morbo, minner veldig om Action Supercross slik eg husker det. Veldig bra, passe lengde og såpass definerte utfordringer og lite flashy drit (eksplosjoner, splashing etc) at man får fokusert på kvar enkelt utfordring. Deilig mestringsfølelse når eg klarte dei tønnene ordentlig.

Fem stjerner fra meg!

Forresten, speler folk her med a/x for gass og brems eller L/R? Sjølv kjører eg sistnevnte, bilspill tross alt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#30


 
#32
Sagosen: Takk for det! :) Driver å lager en minigame-bane nå, den blir full av flashy drit :p Den er av type stort hopp hvor spilleren har boost og bailout så skal man fly så langt som mulig. Grei måte å bli kjent med alle verktøyene på. Målet er å lage en godt over gjennomsnitlig bane på et eller annet punkt. Editoren er artig å sture med!
 
#33

Laga ny bane! Ikke et fnugg av kreativitet, men artig å lage og artig nok å spille. Masse å lære enda, men ska se om det ikke kommer seg etterkvart. Å navngi banen etter en Elton John-sang ga over 1000 nedlastinger på under 15 min :angel:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#35
Andre platinum ervervet, den siste på en hard-bane kalt Dammed (befinner seg i Cutting Edge). Denne spillen herjer! OCD fremkalles umiddelbart.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#36
Poster bare fordi gull på Gigatrack, føles litt godt men de platinumene jeg har luktet på hittil har virket et lite nivå unna enda. Får fortsette å jobbe med gull på resten først.
 
#37
Nice! Gigatrack har vel litt fra heile fjøla, har den ikkje? Blir nok ein dag for å klare gull på den tenker eg. I alle fall eit par timer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Flere enn meg her har irritert seg over at Trials ikke lenger er tilgjengelig på den beste maskinen, regner jeg med, så da er det en lettelse å kunne annonsere at joda, over nyttår blir det no mer Trialsings på PC igjen. Annonsert av en kis som høres ut som om han stemmelegger filmtraileren til 50 Shades of Gray eller noe, men samma det.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Faenmeg ingenting som unnslipper ditt årvåkne blikk, Kaptein Innlysende.