Troféer/achievements – Skryting og syting

#41
Om det er to forskjellige achievements er det da ikke rart at du kun får det achievementet du har fullført kravene for å klare. Normal og hard er to forskjellige vanskelighetsgrader, selv om det ikke hadde skadet om man faktisk fikk begge for å klare det på hard. Utviklerne vil vel at man skal spille i gjennom flere ganger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Nei, det er helt mongo. Når du har klart spillet på hard har du per definisjon også klart det på easy. <_<
 
#43
Pløya rett igjennom SFIV på hardest uten og bruke en eneste continue uten og egentlig prøve for en liten stund siden. Det var en kos achievement, det og 10Ranked wins in a row achievementen som jeg også fikk uten og følge med.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#44
Zangief eliminerer alle vanskelightesgrader i SFIV. :p

Jeg magnlet ikke så mange achievements i SFIV, bortsett fra de som krever masse tid. (alle gullmedaljer, 365 flashy osv., samt trialmode) En smule kjedelig å miste saven etter nesten 110 timers spilling...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Din egen jævla feil så slutt å syte.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#46
JEG VAR TRØTT OG UKONSENTRERT OG AUTOSAVE OG DRIT!!!!11
 
#47
Jeg har faktisk gått til innkjøp av et minnekort til burken nå, av backuphensyn. Etter at man har lagt et visst antall timer i en save i et spill vil man rett og slett ikke risikere at det går fyken.

Ridge Racer 6, jeg ser på deg. :D
 
#48
Nei, det er helt mongo. Når du har klart spillet på hard har du per definisjon også klart det på easy. <_<
Vel... Uncharted og Mirrors Edge har det jo det sånt :p Hvis det gjennomføres på Normal, vinner vi troffeet for 'Easy' også. Bare synd at noen spill har det sånt at vi må gjennomføre det på Normal, før vi låser opp hard... også 'Very hard'. "Jeg sikter til deg, Uncharted!"
 
#49
Giantbomb har lansert en ganske fiffig greie for oss som er glad i achievments! De har lagd et system som gir deg en karakter per spill basert på poengene dine regnet ut ifra hva som er normen blant folk som har registrert seg i databasen deres. De har også rangert hver enkelt achievement under tre kategorier; vanlig, uvanlig og sjelden. Det er ganske arti statistikk, og det beste er at det her er snakk om achievementer for både Xbox 360, Games for Windows Live og World of Warcraft, med planer om å legge til Steam så fort som mulig. Alt lagt sammen til én stor sum. PS3-folk er de eneste som er eksluderte da Sony ikke har skjønt greia med achievements enda og ikke gir tilgang til informasjonen de trenger for å kunne inkludere trophies også :/

Her er min konto :eek:

Og her er deres ord om saken
 

demake

Seksuelt godteri
#50
Jeg plukka opp igjen Failout i går for å sanke de siste trophiene som jeg mangler, så ser jeg at jeg mangler energivåpenboblehodet. Hmmm....hvor finner jeg det da mon tro? Åja, Raven Rock. FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Får vel starte et nytt spill.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#51
Alle med respekt for seg selv har da minst femti forskjellige saves på forskjellige stadier av spillet. :p
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#53
Neh, det var bare deg fordi du var en dick og fordi du whina så sinnsykt fordi du var for dårlig til å lagre selv.

Fakeedit: InB4, Det var spillet sin skyld!, Hvorfor skal jeg gidde å lagre?! NO U!, Neger!, Bæsj!!1 eller annen tilfeldig drit.
 
#55
kjønner ikke at dere ikke liker achievements as, det er jo heelt konge, driver å har konkuranse med venner og sånt og se hvem som har mest gamescore og sånt. prøver å jobbe meg opp til 1000 på hvert spill, jævlig vansklig, men det er jo tøft, tenk deg når du har runna spillet, så tenker du "aah! kjedelig nå as, har ikke en dritt å gjøre " da kan du jo like godt bare gå etter achievements. :p
 
#56
Jeg driver med Orange Box nå for tiden. Har ingen gamer-pc, så har ikke fått spillt Half Life siden eneren. Såh, har kost meg gjennom HL2, Portal og Episode 1 på 360 i det siste. Jeg så over listen av achievements tidlig i Episode 1, og tenkte jeg skulle prøve meg på den hvor man kun får bruke et skudd gjennom hele spillet. Det var faktisk ikke særlig vanskelig; om noe tror jeg bare det gjorde spillet morsommere, da det tvang meg til å tenke anderledes i kampene, og ikke bare kunne plaffe løs. Yey. Go me!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#57
Som tidligere nevnt, drist deg for all del til å bære med deg gnomen gjennom hele episode 2. Jeg gadd ikke.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#58
Sliter meg mellom trophies til GTA IV i disse dager. Jeg er kommet meg 46% fremover og resten som blir unlocked i single-playeren tror jeg er ganske greit. Og da gjenstår bare multiplayeren, som jeg er sikker på blir et helvete. Jeg mener, jeg har spilt på level 2 sikkert over halvparten av tiden min online og mangler fremdeles forbanna kuksugende $25 000 for å bli level 3. Poenget er liksom å bli level 10! Jeg får vel ta det i små doser.
Hvis det er noen andre her som jobber med platinumen eller som rett og slett savner GTA, rop hei and we'll make a day out of it.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#59
Duppelpust: Skulle ønske alle spill hadde samme system som Uncharted: Drake's Fortune når det gjelder trophies. Når du får trophies, har det liksom en virkning in-game også. im lovin it

På GTA IV har noe kræpp skjedd, fordi jeg har blitt bestisene til alle fem (Roman, Little Jacob, Brucie, Packie og Dwayne - alle har over 90% på Like), men likevel får jeg ikke dem homotrophyen.