TRUE CRIME- NEW YORK CITY

Hei dere!! Er det noen der ute som like True crime-Los angeles. Nå er det snart dags for utgivelse av oppfølgeren True Crime- New York City!! Var ikke på hjemmesida www.truecrime.com, og spillet kommer 25. desember :D Akkurat dere hørte rett!!! Og det virker sykt mye bedre enn enern. Har med det som enern mangler, men fortsatt den samme gode gløden. Er det noen likesinnede sjeler der ute så vær så snill del min entusiasme med meg for snart er det klart for litt deriøst spilling:) Kos dere alle

ahh,endelig en med smak for spill!dette ser bra ut ja,og grafikken er imponerende i forhold til GTA spillene. gleder meg,og jeg skal garantert ha det da det slippes rett etter jul.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Uæ. Det jeg husker fra True Grime er at det første jeg hørte da jeg startet spillet var "NIGGAAAAAA!!!!" og at absolutt alt var gjennomført med en stil og eleganse karakteristisk for en seksåring. Ikke helt Driv3r, men nesten.
Håper dette blir det siste.

Ok bøyer meg i støvet. Ser det kommer ut den 25. november :flau: Ser det er mye negativitet til spillet men det driter jeg i. At man har forskjellig smak når det gjelder spill er helt ok, men at man kan si True Crime spillene er dårlig er litt å ta i!!! Foreslår at du/dere prøver det, og så gi en tilbakemelding så skal jeg heller da ta dere sier seriøst :p

Man snakket så mye bra om forgjenger før det kom ut at jeg kjøpte det uten å ha lest noen anmeldeser, det viste seg å bli en stor fadese for min del. Med et så elendig og ikke minst ekstremt kort spill, skal en etterfølger få svært mye ros før jeg vurderer det en gang.

Med 6/10 hos 1UP og 7.8 hos IGN står jeg glatt over.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Foreslår at du/dere prøver det, og så gi en tilbakemelding så skal jeg heller da ta dere sier seriøst :p
[/b]
Gledet meg egentlig litt til True Grime før det kom - jeg digger GTA og tenkte dette var en litt annen retning innenfor sjangeren. Fant ut at det stemte på en prikk, bare synd at den nye retningen gikk rett utfor et stup. Ble enormt skuffa over absolutt alt i spillet, ingenting føles jevnt eller godt implementert og alt er et sabla ork.
Får vel også nevne at jeg nesten ikke klarer å spille GTA3< på annet enn PC grunnet ubrukelige kontroller, så om de gav ut True Grime på PC med ordentlige kontroller ville jeg nok gitt det en ny sjanse.

ikke minst ekstremt kort spill
[/b]
ehh,hæ?ekstremt kort spill?unnskyld meg,men hvis TC:SOLA er et kort spill,hva er f.eks. GUN da?
det er jo noe av det beste med spillet,varigheten. det er jo fire forskjellige slutter,og spillets vanskelighetsgrad er så passe at å runde det på under 15 timer er godt gjort. og hvis du vil ha med alle slutter er 30 timer gjennomsnitt. så kort er det siste jeg ville kalt true crime

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hurra! Ikke bare er spillet skrot, du må spille skikkelig lenge for at det skal slutte også! :D

Nå kan ikke jeg sammenligne med GUN, men det tok meg 6 timer fra jeg startet til jeg så rulleteksten gå over skjermen. (Bare Fahrenheit har jeg brukt kortere tid på.) At spillelt var kort var noe som gikk igjen i de fleste anmeldeser og diskusjonstemaer. It's a fact. Faktisk sier Gamespot at spillet manglende grad av vansklighet gjorde spillet bare enda kortere enn hva det burde. Så kort er det første jeg vil kalle Streets of LA.
30 timer er ikke noe gjennomsnitt, men må være verdens tregeste gamer... Dessuten må man ikke starte forfra om man vil få med seg noen av de andre sluttene.

Nå har spillet flere endinger noe som gir grunn til gjenspilling, personlig fant jeg spillet så lite fengende at det var en"pine" bare å få fullført spillet en gang. Og etter hva jeg har hørt er ingen av de fire sluttene/retningene historien kan ta no særlig gode. Det er da utviklerne i mine øyne bør konsentrere seg om en ting, en historie, istedenfor å lage fire dårlige...

Lodin

Der Waaaah
Gun er noe av den verste møkka jeg har prøvd på lenge. Grafikken sugde, lyden lagga under cut-scenes, kontrollen passa ikke med mus og keyboard og gamepaden funka ikke og systemkravene var høyere enn ting som HL2 og D3. GTA:SA er overlegent mer detaljert, men alikevel kjører det nydelig, mens dette skroter avgårde som en Lada. Mulig konsollvariantene funker bedre, men dette var patetisk.
Hey, omtrent sånn første True Crime også kjørte på PCen min og jo. :blunk:
Kan ikke si jeg gleder meg mye til dette.

:mad: Herregud for en negativitet!!!!! Man kan ikke gi True Crime slakt er dere gale!!! Dessuten å si at Gun stinker er også å ta i. Spilt det på PS2 ikke PC så kan ikke uttele meg der, men så dårlig er det ikke.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jo, man kan gi True Grime slakt. Opptil flere personer har gjort det tidligere i tråden.

Jo, man kan gi True Grime slakt. Opptil flere personer har gjort det tidligere i tråden.
[/b]
Og hvor mange har faktisk testet det nye spillet da før de åpner munnen ?

Jeg har testet spillet og det var ikke fullt så dårlig som det første spillet. Men det er milesvis ifra noen GTA killer. Men helt dødfødt var ikke spillet og kan ikke sammenliknes med Driv3r, da tar man litt for godt i.

Jeg gir True Crime New York City en 7 av 10. Og da er jeg litt snill med tanke på at mange missions var direkte søvndyssende, mens andre var ganske hektiske og relativt bra.

Og bare så det er sagt, Gun til Xbox er bedre enn til PC etter min mening. Slakte Gun synes jeg er rart, det var faktisk et bra spill. Ikke ekstraordinært eller godlike, men bra.

Det er nå Streets of L.A. som har blitt slakta da, angående det nye har jo ikke folket vært annet enn skeptiske.

Skepsis er bra!! Men hvor i alle dager har du fått testet True Crime- New York City!!??? Hva er det som er bedre enn enern??? Enig når det gjelder Gun heilt idiotisk å si at det stinker..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hah. Nå har jeg faktisk sittet og spilt Gun i hele kveld, så jeg føler nesten jeg må ta det litt i forsvar.
Først: Spillet har JÆVLIG mange feil, men jeg tilgir dem egentlig alle sammen - rett og slett fordi det er så fett å være kåbbåj og rase rundt på prærien. :D
Det jeg liker aller best er at det tar kort tid å bli rimelig god til å skyte og ri og alt sånt, så det tar ikke lang tid før du havner i noen temmelig fete kamper med masse ståk og styr og litt rifleskyting, litt pistoltriks og noe brutal tomahawk-action når noen kommer for nær. Hesten funker fett, akkurat så manøvrerbar at du ytterst sjelden sitter og banner fordi jævelskapen snur for tregt og prøver å ri rett gjennom vegger og fjell. Selv om det også skjer av og til, såklart.
Så har vi sidemissions som går kjapt og greit, man har ett klart mål og når man er ferdig med det får man litt penger og økt stats. Dog er Pony Express-oppdragene stort sett skrot. Men de oppdragene der man faktisk skal være ekte kåbbåj og holde styr på kyr veier opp.
Men! Texas Hold'em. Det er alltid artig.
Og jakt-questene, hvor man må passe på ikke å skremme byttet og faktisk være litt ånkli jeger, er skikkelig fete.
Men grafikken er temmelig balle, ja. Høydepunkter så langt har vært at et helt dalføre har forsvunnet, folk har ridd tre meter over bakken, og denne fine fruen her danset jenka på et skrivebord:

Så: Artig, men it ain't GTA. Og det er rimelig tomt på prærien, gitt. Lite å ta seg til utenfor byene.

Ok Gun er bra spill, men vil bare komme med en erklæring!!! Har spillt True crime 2 nå og det er jævlig bra. Grafikken, kjøringen og spesiellt kamp scenene er sykt bra. Så til alle dere som ikke likte enern test ut dette og gi si hva dere synes. :blunk:

Ellers til dere som liker true crime. Kos dere