Hah. Nå har jeg faktisk sittet og spilt Gun i hele kveld, så jeg føler nesten jeg må ta det litt i forsvar.
Først: Spillet har JÆVLIG mange feil, men jeg tilgir dem egentlig alle sammen - rett og slett fordi det er så fett å være kåbbåj og rase rundt på prærien.

Det jeg liker aller best er at det tar kort tid å bli rimelig god til å skyte og ri og alt sånt, så det tar ikke lang tid før du havner i noen temmelig fete kamper med masse ståk og styr og litt rifleskyting, litt pistoltriks og noe brutal tomahawk-action når noen kommer for nær. Hesten funker fett, akkurat så manøvrerbar at du ytterst sjelden sitter og banner fordi jævelskapen snur for tregt og prøver å ri rett gjennom vegger og fjell. Selv om det også skjer av og til, såklart.
Så har vi sidemissions som går kjapt og greit, man har ett klart mål og når man er ferdig med det får man litt penger og økt stats. Dog er Pony Express-oppdragene stort sett skrot. Men de oppdragene der man faktisk skal være ekte kåbbåj og holde styr på kyr veier opp.
Men! Texas Hold'em. Det er alltid artig.
Og jakt-questene, hvor man må passe på ikke å skremme byttet og faktisk være litt ånkli jeger, er skikkelig fete.
Men grafikken er temmelig balle, ja. Høydepunkter så langt har vært at et helt dalføre har forsvunnet, folk har ridd tre meter over bakken, og denne fine fruen her danset jenka på et skrivebord:
Så: Artig, men it ain't GTA. Og det er rimelig tomt på prærien, gitt. Lite å ta seg til utenfor byene.