Turtles In Time til XBLA

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#21
Det er ikke SNES-utgaven, den som vises der har bedre lyd og flere frames pr. animasjon. Det og noen andre små forskjeller.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Faen er greia med å ta premium-pris for alt nå om dagen? Je husser før om åra, da trong du bare åtte hundre poeng.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#27
I mellomtiden laster alle ned Worms: Armageddon til den snille sum av 800 poeng og spiller Live.
 
#28
Kjøper den uansett sjølv, men 800 poeng virker meir korrekt. Duke Nukem 3d burde være 400 poeng btw!

Kjøpte Worms: Armageddon her om dagen, artig å spele online!! :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Samme her, spilte en rask runde istad og det funker som snekkern.

Profftips: Hvis du har lyst på sånn Achievement for å klare et brett uten å bruke powerups (Invincible), så kan jeg avsløre at du kan dø uten at det påvirker mulighetene dine for å hanke det inn. Fikk beskjed om at jeg var Invincible etter å ha dødd en gang på Metalhead eller hva han heter, så det var jo morsomt. :p
 
#32
Da har jeg kjørt gjennom ei runde. Rask og tilfredsstillende action, akkurat som forventet. Men hvem faen har mekka lydsporet? Musikken var ekstremt skuffende, det virker ikke som de har prøvd å lage noe skikkelig en gang. Det verste av alt er at enkelte spor pirrer tissen med en åpning som ligner den originale, for så å gå over til noe lett forglemmelig møl. Endte opp med å fyre opp SNES soudtracket som custom soundtrack.: /
 
#33
Er det bare meg, eller er dette MYE vanskeligere enn SNES-versjonen? Sewer Surfing fikk meg til å ragequitte to ganger. Bah.

Og jeg har runda SNES-versjonen sikkert hundre ganger.
 
#34
Vel, eg var omtrent forelska i SNES-utgaven så denne her føltes veldig feil. Evt marginalt feil, men feil nok. Gidder ikkje bruke penger på denne her, venter heller på Trials HD og Shadow Complex. Synd, for eg hadde virkelig gledet meg til denne!
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Trials HD er ihvertfall no møkk. :p

Sånn ellers blir vel min konklusjon at dette er helt ok og verdt å plukke opp for coopens skyld. Som nevnt er det en port av arkadeversjonen som er mye vanskeligere. Uansett kan man vel si at porten til SNES er bedre. :p Tipper egentlig Nintendo hadde blitt litt grinete hvis Ubisoft hadde lånt no særlig fra den.

Forøvrig er den største skuffelsen at de ikke har med fra arkaden. XD
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#36
1. Klikk her
2. Last ned det originale soundtracket (arkadeversjonen hadde bedre midilydbibliotek, men snesversjonen er mer funky og dermed best)
3. Kopier musikken over på en usb-pinne
4. Bruk som custom soundtrack
5. Til denne retten passer det med en pils
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Trials HD er ihvertfall no møkk. :p
Er du frekk? Trials 2 (€10 på Steam, faktafans) er helt avsindig konge og Trials HD ser faktisk enda bedre ut. I tillegg virker leveleditoren helt gæren. Mer gira på det enn Shadow Complex, egentlig.

Bra å høre det ikke bare er jeg som suger, forresten. Ikke at jeg noensinne var spesielt god i SNES-versjonen heller, men her klarte jeg bare fire eller så brett før jeg kollapsa. Ellers skulle jeg virkelig ønske de hadde slengt med originalgrafikken også, om ikke skiftbar in-game som i Monkey Island så i hvert fall som et alternativ via Options eller noe. Fortsatt ikke noe stress, blant de bedre remakene jeg har sett på XBLA. Verdt 800 MSP selv uten de ekstra SNES-bretta, men det er småfestlig at de egentlig hadde tenkt å ta 1200 for dette.
 
#38
Skal nok prøve det igjen for å enten avkrefte eller bekrefte om kontrollen faktisk er dårligere eller berre anleis. Var berre litt for skuffet av førsteinntrykkett.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#39
Street Fight 2 dukka opp på Virtual Console ikke lenge etter SSFII kom på Arcade. Er vel ikke umulig at noe lignende skjer her hvis det er widespread misnøye med denne utgaven.