TV serien 24

Halky

Veteran bruker ;)
#1
TV-serien "24" blir spill!
Jepp, men trolig kun til PS2 (og PSP?)

De første spekulasjonene rundt et mulig videospill basert på suskesserien "24" dukket opp etter at Elisha Cuthbert, en av skuespillerne bak serien, nevnte det i et radiointervju med BBC. Nå har Sony sikret seg rettighetene fra Fox, og derfor kan vi håpe på et 24-videospill, hvor hver time teller.

Nå har det engelske magasinet Official Playstation 2 Magazine, som jo oftest er en svært troverdig kilde, nevnet spillet i sin liste over "100 spill du må ha" i januar-utgaven av bladet.

Sonys Cambridge-studio, bak blant annet Ghost Hunter og Primal, skal ha jobbet med spillet en stund. Kilder svært nærme studioet skal ha bekreftet ovenfor Eurogamer.net at spillet er under utvikling, men ingen offisiell uttalelse har blitt utgitt enda. "Jeg vet i alle fall ingenting om det," er den nyeste uttalelsen fra UK-representant for Sony, Jennie Kong. "Vi har lagt merke til at OPS2M har det på sin liste, men vi har ikke peiling på hvor de har fått tak i infoen."

Undertegnede har selvfølgelig fått med seg alle de 72 utgitte episodene utgitt så langt, og til og med de 2 første episodene av sesong 4 som gikk i USA i natt, men det gjenstår å se hvor godt spillutvikleren klarer å implentere den hektiske og tidsknappe serien som spill.

Med et godt budsjett bak spillet kan vi håpe på at vi får voiceovers fra hele det originale skuespillerstaffet, inkludert Kiefer Sutherland (Jack Bauer), Dennis Haysbert (David Palmer), Carlos Bernard (Tony Almeda), James Badge Dale (Chase Edmunds) og Elisha Cuthbert som Jack Bauers datter.

Men vi kan ikke svare på om hvorvidt det er en helt ny tidslinje, eller kun en spillutgave av en av sesongene som har gått. Selv håper jeg mest på sistnevnte. Men vi kommer uansett med mer informasjon om spillet når det kommer ut.

Utgivelsen skal være satt i slutten av 2005.
Kilde: gameroobie

Vel hva tror dere om dette spillet, og kan det bli bra? Selv tror jeg ikke ikke kommer til og funke som spill, men man kan jo altids håpe på det beste.
 
#2
Det kan bli fett. Men det er fordi Jack Bauer er sexy. Jeg har drømt om å kline med Keifer. Jeg vil ha Nina.
 
#5
Tosk ... hvor er grunnen din for å komme med slikt homseri?
 
#7
VIP - Starring Pamela Anderson. :totomleropp:
 
#8
Opprinnelig skrevet av Dai'shan@15.01.2005, 10.49
VIP - Starring Pamela Anderson.  :totomleropp:
163768​
Et godt eksempel :ler:

Spillet CSI som er basert på serien ved samme navn, har heller ikke fått så bra kritikk at det gjør noe. Kommer ikke på noen andre spill i farten.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Hmm, jeg har spilt begge de 2 CSI spillene og dem er faktisk ikke så dårlige, men dem er bare så altfor korte :p
 
#10
Konge nyhter!

For to år siden så ble 24 kåret til det beste spillet som ikke hadde kommet, fordi komplottet bare er perfekt! Og det er det jo!
 
#11
Tviler på at dette blir Game of the year, syns de bør holde seg til serien, og ikke melke kua helt tom.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Shadar@15.01.2005, 10.48
Når spilte dere en enorm klassiker basert på en TV-serie sist? Jeg lurer på om det noengang har forekommet.
163766​

Det er fortsatt muligheter for at det blir ganske heftig.Om ikke grunnet et bra spill, så iallfall sexy bilder av Jack Bayer og Nina Myers. :flau:


Det kan bli kult. Det er bare homo å hvine før melken er spilt.
 
#13
Tror ikke det blir bra, men jeg kommer sikkert til å kjøpe det, siden det er "24 lizzom"
 
#14
Jeg både vil og ikke vil ha et 24-spill. Jeg synes egentlig de burde holde seg til TV-serien, og ikke melke så mye at folk mister respekt for serien ... På en annen side, når de allerede har laget tegneserier kan de vel lage et spill óg? Jeg vil ha et spill basert på 24, det har tross alt potensiale, jeg bare frykter at det skal bli like ræva som de fleste spill basert på TV-serier og filmer.

Ja ... Blandede følelser, men jeg kommer til å ligge utenfor kjøpesenteret på lanseringsdagen. Det er tross alt 24 vi snakker om. :flau:

PS! Jeg setter det som et krav at originalskuespillerene spiller stemmene. Hvis ikke forhåndsdømmer jeg spillet nord og ned. ^^;
 
#15
Opprinnelig skrevet av Jani@15.01.2005, 18.13
PS! Jeg setter det som et krav at originalskuespillerene spiller stemmene. Hvis ikke forhåndsdømmer jeg spillet nord og ned. ^^;
163993​
100% enig der. Spillet vil rett og slett miste 24-følelsen om ikke orginalskuespillerene deltar med voice-acting.