Uåpnet Gears of War selges/byttes (Ønsker Pikmin2!)

Vant en konkurranse så har to kopier Gears of Wars, selger den jeg ikke har åpnet.

399 inkl. porto, perfekt for deg som ikke har en Elkjøp i nærheten. Kan også gå med på 398, for deg som har en elkjøp i nærheten, men som er gjerrig og lat.

Kan også vurdere bytting, men har ingen tanker nå hva jeg har lyst på, så evt fyr løs.

Edit: Ingen postoppkrav, har du brukbart antall plusser i tilbakemeldingslista, og ihvertfall ikke ubrukelig antall minuser kan jeg sende før jeg har fått bekreftelse på penger.

Peace!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT
Kan også vurdere bytting, men har ingen tanker nå hva jeg har lyst på, så evt fyr løs.[/b]
Hvis du har tid til å vente en uke eller noe kan jeg bytte GoW mot Dead Rising? Snart ferdig med det, skjønner du.

Nei takk ingen av de jeg vil ha.

Et spill jeg kan komme på at jeg er intr i er Pikmin 2 om noen har det liggende. Evt F.E.A.R til 360

Er det noen spesielle GCspill du er ute etter? Har en 20stk tror jeg, men har dem ikke her så blir vanskelig ramse opp, har ikke alt i hodet..

VENT! Kan hende jeg kjøper det. En kompis har sinnsykt lyst på spillet.

SITAT(rulleguru @ 01.12.06, 20.01) 38543
Er det noen spesielle GCspill du er ute etter? Har en 20stk tror jeg, men har dem ikke her så blir vanskelig ramse opp, har ikke alt i hodet..
[/b]
La meg se:
- Naruto: Clash of Ninjas 1/2
- Kanskje Resident Evil (har firern)
- Baten Kaitos
- Metroid Primes 2: Echoes
- Paper Mario: The Thousand-Year Door
- Skies of Arcadia Legends
- Action Replay Code
- Geist
- TimeSplitters: Future Perfect

Det er vel de jeg har mest lyst på, men har du noen forslag er det bare å komme med de.

Jeg har Oblivion. Tok meg max 3 timer å finne ut at det ikke var så fantastisk hypen hadde fått meg til å tro :(

Revan: Microsoft stand utenfor Elkjøp. Trekning fra en liste.

SHDR

Gullmedlem
Aha. Kanskje vi kan slå våre hoder sammen og finne en fornuftig måte å bli kvitt rælet på. Hvordan fikk du forka ditt?

Det verste av alt er at jeg ikke hadde noen tro på spillet i det hele tatt, siden jeg *visste* at det kom til å bli akkurat som Daggerfall og Morrowind ... så lot jeg meg overtale av at en haug med mennesker jeg trodde hadde god smak og hjertet på rette sted (Yetipants, Endre ... jeg ser på dere!) syntes det var et knallspill. Snøft.

Er vanligvis for lat til å gjøre noe annet enn å la spill jeg ikke vil ha støve ned i en skuff. Dra på postkontoret er stress, å møte folk for å bytte er stress og EBgames lar meg bytte inn spillet og kjøpe et nytt spill til samme pris spillet ville kostet meg på Elkjøp. God deal, for EBgames.

Blir nok liggende i skuffen, om ingen har noen frekke titler de vil bytte. (Problemet med et slikt bytte er at det ikke er kvaliteten på spillet som må overgå i dette tilfellet Oblivion, for det kunne like greit vært en tom DVD-R plate, evt. en dobbelt-CD med Celine Dion, men å gjøre det verdt turen til postkontoret).

Ah sorry borry.. Har alle spillene mine et annet sted og jeg vet jeg har mistet noen, men MP2 og Paper Mario 2 har jeg ihvertfall, og mulig jeg har Resident Evil 1 liggende.. om jeg ikke har mistet det. Paper Mario 2 har jeg intensjoner om å fullføre en gang, så får bli MP2 eller RE isåfall.

Andre spill jeg kan komme på i farta at jeg har liggende er Resident Evil Zero, F-Zero (brukt en gang), MGS:TS og Viewtiful Joe.