UFC 2009 Undisputed (360\PS3)

#1

:elsk:

De som spilte UFC throwdown i sin tid vil jeg tenke sitter å venter litt på dette, jeg er en av de og etter demotest er jeg offisielt hyped!

Demoen er ute på live, og psn(?). Selve spillet er ute 19.mai.

Her snakker vi fight night for de som liker knespark i trynet og takedowns med stygge submissions, hva mener folket her til lands?
 
#2
Jeg prøvde demoen og synes det var jævlig innviklet, så jeg fikk juling med en gang. Men når det er sagt så var det et helt greit spill. Forutsetter at du har en viss interesse for sporten, men
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Nå er jo du totalt nybegynner i kampsport også, da. :rulleøyne:
 

oma

Village Drunk
#5
Det jeg hadde mest problemer med i demoen var at uansett hvor mye jeg holdt bakover med høyre sticke og flikket og vrikket på den, så kom jeg meg aldri ut av full mount, og ble alltid kontret når jeg selv fikk overtaket. Når jeg var i mount posisjon så tok den under og prøvde seg på en triangle hold, som automatisk gikk over i hans favør, selvom jeg kom meg ut av den.

Men virket ganske så fett egentlig, dog jeg er mer spent på hvordan Fight Night Round 4 blir.
 
#6
Jeg har i det siste blitt tvilende på FNR4 siden det er ett helt annet team som jobber på det, dessuten er EA hatet stort om dagen. Grafisk blir det nok helt tullete fint, men jeg er lei av FNR3 og om det er samme spill med finere grafikk er jeg out. Men jeg er mer opptatt av MMA enn ren boxing også i grunn.
 

oma

Village Drunk
#7
Ditto, dog de FNR4 videoene som er ute på live virket jo som om det var fokus på en mer dynamisk kamp enn det som var i FNR3. Men får heller lage en ny tråd eller noe, det er jo en annen diskusjon.

Håper på at UFC blir fett uansett ^^ kjøper det nok med innbytte av noen wii spill.
 
#8
Ja, tipper dette blir ett av spilla jeg gledelig betaler fullpris for i år. Må på live og vise frem min create a character. Tipper det blir en het kar med Muay thai og BJJ, synd ikke karate er på lista av stiler og velge mellom. Siden Lyoto Machida er med i spillet og generelt en kjent kar som ofte kjører ren karate mot sine motstandere.
 

oma

Village Drunk
#9
Hvor er Butterbean! Er det noen fightere vi savner fra lineupen? Hvorfor er ikke Fedor der feks?
 
#10
Fordi at dette er et UFC spill, og UFC styres av en idiot.

Edit: Fedor har kontrakt med M-1 Global, ikke UFC. Så når dette er et UFC spill er det ganske selvsagt at Fedor ikke er med. Hva jeg mener når jeg sier at Dana White er en idiot er at han bryr seg mer om UFC enn han bryr seg om å fremme MMA. Mens M-1 blandt annet har begynt sammarbeid med K-1 Dream sitter Mr. White og tviholder på UFC for seg selv, og nekter å la fighterne sine prøve seg på fightere fra andre organisasjoner. For hvis noen av de ultimate fighterne taper mot noen fra en annen organisasjon er ikke UFC så ultimat lengre. Når det er sagt skal Dana ha ros også. Uten han og UFC hadde MMA aldri vært så utbredt på verdensbasis som det er, men nå holder han hele sporten tilbake. UFC må bevege seg utenfor USAs grenser. Det er på tide å få til et ordentlig sammarbeid på tvers av organisasjonene så vi endelig kan se hvem den beste fighteren i verden er.

But than again, det vet vi jo allerede.

Edit2: Gleder meg til å gi BJ Penn juling med GSP.
 
#13
Tror vi virkelig at noen kan ta Fedor altså?
Nei. Jeg tror ikke det. Derfor kommentaren min om at vi allerede vet hvem den beste fighteren er. :)
I MMA tror jeg nok ikke det er noen som kommer til å ta han på en stund.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14


Flere enn meg som hører inni huet når de ser det bildet der?
 
#15
:D

Det er et totalt urealistisk bildet. Alle som har sett kampen mellom de to vet det.:p
 
#16
Ja stakkars penn ble pissa på i alle kanter, skjønte lite av den fighten. Altså GSP er the man og alt det der, men penn er faen i meg rå, og han bare lå der å runka.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Kanskje derfor han tapte.
 
#19
Penn, så rå som han er, er fortsatt bare mennesklig. Enten hadde han en dårlig kveld som mennesker ofte har, eller så er det bare at den utrolige treningen til GSP har gjort han så mye bedre. Å tenke på at den mannen bare er 27 år og blir bedre og bedre hele tiden er skummelt. Det er jo heller ikke noen hemmelighet at Penn ikke er den mest disiplinerte når det gjelder trening utenom selve kampsportdelen. Synes han ble fort sliten, mens GSP så ut som han gjorde i første runde når kampen var over.

Men Penn kommer tilbake. Håper på en rematch med Penn i bedre form. Men de får jaggu se til å ordne en Anderson Silva vs GSP kamp først.:elsk:
 
#20
Jeg gleder meg stort til Evans Vs Machida, så noen eldre kamper av machida jeg fant på usenet her om dagen. Han har kjørt stilen sin leeeenge, og likevel har ingen klart og ta han enda. Liker att han kjører mye basic "Forsvar først, deretter kontre" som er det alle lærer først i karate. Skjønner egentlig ikke hvordan han ikke har tapt en runde enda, gjør seg vel å ha en karatemester som far og trener eller hva det var, uansett så syns jeg han er verdt og heie på.

Ellers så jeg litt create a char trailer istad, og systemet ser fint å koselig ut med muligheten for å pirke frem en så detaljert slåssemann som mulig. Det ser også ut til att det er en fin og lang Career del hvor man først bare er en tilfeldig fighter som kommer seg inn i noen av fight-nightsa for å jobbe seg mot de store gutta og ta hjem beltet.

Jeg håper også att de har muligheten for å sette inn info om seg selv som i de gamle spillene "throwdown" og det andre. Der kunne man sette inn hva som helst i infoboksen som kommer opp under introduksjonen av deg før kamp. Når jeg var 15 var det dritfett å ha "Larger cock than most" og "Likes long walks on the beach" i boksen.