Jeg gleder meg stort til Evans Vs Machida, så noen eldre kamper av machida jeg fant på usenet her om dagen. Han har kjørt stilen sin leeeenge, og likevel har ingen klart og ta han enda. Liker att han kjører mye basic "Forsvar først, deretter kontre" som er det alle lærer først i karate. Skjønner egentlig ikke hvordan han ikke har tapt en runde enda, gjør seg vel å ha en karatemester som far og trener eller hva det var, uansett så syns jeg han er verdt og heie på.
Ellers så jeg litt create a char trailer istad, og systemet ser fint å koselig ut med muligheten for å pirke frem en så detaljert slåssemann som mulig. Det ser også ut til att det er en fin og lang Career del hvor man først bare er en tilfeldig fighter som kommer seg inn i noen av fight-nightsa for å jobbe seg mot de store gutta og ta hjem beltet.
Jeg håper også att de har muligheten for å sette inn info om seg selv som i de gamle spillene "throwdown" og det andre. Der kunne man sette inn hva som helst i infoboksen som kommer opp under introduksjonen av deg før kamp. Når jeg var 15 var det dritfett å ha "Larger cock than most" og "Likes long walks on the beach" i boksen.