UFC 2009 Undisputed (360\PS3)

#21
Prøvde demoen i fylla sist helg, var bare å sparke og sparke på samme stedet hele tiden for å holde motstander på avstand til han nesten falt så slo man noen ganger.. litt for lett, virker også som de har utelatt de litt mer avanserte kontrollene fra forgjengerne på subfightingdelen? D;
 
#22
Kjør tutorial, det er en del å mestre syns jeg, dessuten står vanskelighetsgraden på "beginner" som default, sett den opp til "Experienced" eller "Expert" og brått må du kunne kontrollene for subfighting noe så jævli.
 
#23
uansett så syns jeg han er verdt og heie på.
Klart. Han er beintøff. Jeg synes det er utrolig kult med folk som tørr og holde på stilen sin selv om de har bakgrunn i tradisjonel kampsport.
Jeg synes folk undervurderer tradisjonelle kampsporter på det grunnlaget at det er så mange som suger i dem. De har tydligvis glemt at svært mange av de store har bakgrunn i slike stiler. Se hvordan GSP åpner alle kampene sine f.eks. Klassisk kyokushin hilsen. Cung Le og Andy Hug er også to kæller med bakgrunn i TMA. The list goes on.

Hvis jeg skal klage på noe i spillet så synes jeg det er idiotisk at du plutselig knocker noen nesten av ikke noe. Et helt vanlig angrep så plutselig ligger de der. Det føles ikke bra egentlig. Av og til når jeg spiller med kamerater prøver jeg å ikke knocke de slik at kampen varer lengre...:( Men det at vi sitter å spiller en demo om og om igjen er jo et godt tegn da.
 
#24
Anderson silva vs GSP noe jeg vil se indeed.
men anyways Fedor hadde skambanka alle i ufc, han er værdens beste mma fighter nuff said!
 
#25
Fedor er klart i en klasse for seg selv ja. Jeg synes det er utrolig hvordan han klarer å få selv mye større og sterkere motstandere til å flykte. Mange har problemer med større motstandere. Se legendariske Ernesto Hoost f.eks. Klart en av de beste fighterne i K1, men han slet alltid med større motstandere.

Men Fedor er jo ikke uovervinnerlig da. Han tapte en kamp i russland for en liten stund siden hørte jeg.

Alle burde se denne. Dette er første av tre deler. Den er rå.

Edit: Kanskje spillegal endelig er klar for en egen kampsporttråd:)
 
#26
det tapet hans burde blitt fjerna fra hans record, kjipt å ha et urettferdig tap som dette
http://www.dailymotion.com/video/xfmw4_fedor-vs-tk-fedors-only-loss_sport

det som skjer her er at Fedor ikke klarte å dodge helt vekk fra hoocken hans så han fikk albuen hans rett over øyet.
som jeg har forstått det så er albue ulovelig i K1, ok han fikk et åpent kutt og det regnes som tap, men at det var en albue eller en "illegal albue" som ga han kuttet da er det noe som ikke stemmer as.

nice link jostein :D
 
#27
Jo takk. Liker den dokumentaren godt. Fedor er lett min favorittfighter.

Var dog ikke det tapet jeg tenkte på. Men er helt enig i resultatet i kampen du linket til burde vært no contest. Duden som gav han kuttet ble jo ødelagt i rematchen. Ser derfor på fedor som ubeseiret i mma. Men han tapte i russland. En kæll som tok han på poeng i en sambokamp. Ganske sikker på at det var tidligere i år.

Edit: Det tapet du linket til var fra Rings forresten. Ikke K-1.;)
 
#28
så faktisk den matchen, han tapte visst nok den sambo turneringen kom på 3plass., er nok andre typer regler der og ikke så fritt som MMA.
Jaja han er kanskje ikke værdens beste sambo-wrestler men tenker meg han hadde gitt samme fyren juling MMA style :D