Unnskyld

SHDR

Gullmedlem
#41
Kanskje det er fordi de få som faktisk har noe å komme med blir overdøvet av alle som prater piss? Dermed regner ikke vi med at dere har noen evne til selvsensur, hvilket betyr at vi må ta oss av jobben.

Omgi deg med idioter, og du oppfattes som en idiot selv. Lær idiotene å være litt mer fornuftige, og alle legger merke til deg.

Litt Konfusius over det der ...
 
#42
Det som er spesielt å se i diverse posts er hvor kravstore folk prøver å være, med tanke på at f.eks. forumet til Spillegal.no er en tjeneste dere får servert på fat av staben bak Spillegal. Jeg lurer på hvor mye refleksjon som faktisk foregår fra medlemmers side hvis man skriver "Åh, huff, jeg stikker jeg altså! Vi har ikke noe skulle sagt!".

Staben har noen mål som ønskes oppnåd. Blant annet vil vi styrke sammenholdet blant gamere i Norge, bygge opp en variert og stor brukerbase som bidrar kreativt og seriøst på ulike måter, både på forum og i innspill til forming av innhold på forsiden, seriøs diskusjon medlemmene i blant på den dedikerte delen til dette, for faktisk å vise at vi gamere har annet enn hvor 1337 CS er eller sinnsvak bruk av skyggeeffekter i Splinter Cell i hodene våre, og mer. For å i det hele tatt kunne gjøre noe slikt trenger vi selvfølgelig aktive medlemmer og lesere. Samtidig må denne brukerbasen faktisk akseptere hvilken tjeneste de benytter seg av og hvilken jobb dette medfører for de menneskene som vedlikeholder og oppretholder det tilbudet, hver eneste dag.

Så jeg må regelrett trekke på smilebåndet, når jeg leser "...vi medlemmene ikke har så mye vi skulle sagt..". Medlemmene er alt for Spillegal.no, men det betyr ikke at dere får mer på tallerkenen enn det som allerede er gitt dere helt uten kostnader eller arbeid. Skjerpings.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#44
Det var da svært til syting og klaging da. Forumet fungerer da bra det, har heller ikke sett noen som har blitt noe urettferdig behandlet. Man kan heller ikke vente at alle mulige rare forslag skal gå igjennom, det er Iliuz som eier forumet og han må få gjøre sitt eget forum slik han ser det best. Brukerene skal selvsagt ha noe å si, men enkelte ting synes jeg sjefene skal kunne styre selv. De kan ikke si ja til alle som ønsker en seksjon for ditt og datt, det blir jo bare rot.
Man må ha en viss tillit til de som styrer forumet.
 
#45
For et år tid siden var vel forumet på den laveste kanten av diagrammet spør du meg. Folk lagde patetiske "Jeg stikker, fordi jeg er for kul, og kommer tilbake etter helgen"-topics som ødela stemingen helt. Slik fortsatt det frem til det ble en oppdatering. Syntes dette systemet er veldig mye bedre enn det forrige, og begge tomlene mot taket for dere!
 
#47
Opprinnelig skrevet av Kahuna@31.03.2004, 22.14
For et år tid siden var vel forumet på den laveste kanten av diagrammet spør du meg. Folk lagde patetiske "Jeg stikker, fordi jeg er for kul, og kommer tilbake etter helgen"-topics som ødela stemingen helt. Slik fortsatt det frem til det ble en oppdatering. Syntes dette systemet er veldig mye bedre enn det forrige, og begge tomlene mot taket for dere!
Det skal de ha, de har klart å gjøre forumet ti ganger mer aktivt enn det det var fra sommeren og utover ifjor. Hatten av for det.
 
#48
Enig i at det nye forumet fungere helt fint og jeg gidder ikke lenger å henge meg opp i deltaljer som å lage seksjoner til hver konsole for det venner jeg meg helt sikkert til etter hvert og det tror jeg alle gjør.

Forumet har bevart stemmningen som jeg kan huske fra tidligere spillegal og det er bare positivt. Det er klart at det alltid vil være folk som mekker kødde emner i fylla eller no, men det er det da ikke noe sjefene kan gjøre noe med.
Jeg synes også det er veldig bra at hovedsiden skal komme tilbake med masse spillstoff og forresten veldig fet dette nye designet på forumet. Likte at det ble mørkere.

All ære til sjefene og alle andre som har medvirket til nye Sg. Jeg takker for at dere gidder å gjøre dette arbeidet gratis på deres egen fritid sånn at Norges spillegale har et sted å samles. Virkelig fet gjort!

Genianale disse nye smilieene her
:band: :starwars: :giljotin:
 
#49
fargen på det nye sg rocker...
:starwars: \m/ :ninjastar: :guns:
genianalt...
*vondt i hodet*
*legge seg*
*kvalm*
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#50
Opprinnelig skrevet av ILiuz@31.03.2004, 21.02
- Mandark was teamkilled by Nobu.
OMFG WALLHAX! LAG! A COMET STRUCK INDIA!!!!!!111111111111onetwothree

Neida, men jeg forstår poenget. Dessuten er jeg enig med Ulven her, det mangler ikke aktivitet. Jaja, det er vel tilbake til spamminga og spillinga for min del. Det er jo tross alt det som utgjør infrastrukturen her. Uansett, så har den gamle mannen reist seg, og han er på bedringens vei.
 
#51
Forumet er rotete. Mer rotete enn det forrige

Forumet er delvis ødelagt av Newbies (unnskyld uttrykket) som absolutt må poste meningsløse poster, meningsløse emner og generelt er så meningsløst dumme at det er en skam for et forum som spillegal. Poenget her er jo faktisk at vi skal føre meningsløse diskusjoner, fortelle opplevelser som betydde noe for oss. Og ikke skrive idiotiske poster som du nok finner mange av hvis du gidder å lete.


(Newbie is a state of mind, I never left kindergarten)
 

Dukie

nice girl
#52
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@29.03.2004, 22.36
Its time to kick ass and chew bubble gum, but im all out of gum.
-DukeNukem-

Han er så gennial den fyren!
Enig! Duke er :king:.
 
#53
Opprinnelig skrevet av impywimpy@01.04.2004, 08.24
Forumet er rotete. Mer rotete enn det forrige

Forumet er delvis ødelagt av Newbies (unnskyld uttrykket) som absolutt må poste meningsløse poster, meningsløse emner og generelt er så meningsløst dumme at det er en skam for et forum som spillegal. Poenget her er jo faktisk at vi skal føre meningsløse diskusjoner, fortelle opplevelser som betydde noe for oss. Og ikke skrive idiotiske poster som du nok finner mange av hvis du gidder å lete.


(Newbie is a state of mind, I never left kindergarten)
Jaha...?
 
C

Crizpy

Gjest
#54
Opprinnelig skrevet av Eulogy+30.03.2004, 04.39-->
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@29.03.2004, 17.45
Hvorfor i det hele tatt bytte ut noe som fungerte supert?? Syns det "Gammle" SG fungerte bedre en det nye gjør forløpig.
Hold kjeft, og slutt med det maset ditt! [/b]
Why fix somthing that aint broken.
Du kan holde kjeft og.
Mannen har et poeng
 
#56
Kiss and make up?... :unsure: