Unreal Cheampionship 2

Hm, skaffet meg forøvrig dette spillet nettopp (£14.99 på Play.com - både for Tin-Edtion og vanlig versjon).

Hvordan får man tak i Raiden?

Er det mange som spiller dette over Live generelt? Vurderer å abonnere på Live et år til (og jeg trenger så mange gode grunner som mulig).

Forøvrig et veldig underholdene og artig spill. Elsker melee-combaten. Litt synd at det kun er 2-player split-screen, men det er i hvert fall boter.

D

Deleted member 1518

Gjest
Kjøpte det netopp på Play.com jeg og.
Venter enda på at det skal komme i posten *gledeseg*

D

Deleted member 91

Gjest
Skal bestille det fra Play.com selv, så fort jeg får sjansen (pengene). Testet det såvidt i butikken idag, virker sinnsykt fett.

D

Deleted member 1518

Gjest
Faen hvorfor kjøpte jeg ikke "tin" edition. Hvet noen hva som er forskjellen. Kjipe greier den er akkurat like billig :(

D

Deleted member 91

Gjest
Mest sannsynlig en bullshit "making of"-DVD som du ser én gang og så pakker vekk. Spillet følger jo med uansett, gjør det ikke? :tommelopp:

Det er faktisk ikke en eneste forskjell mellom "Tin Edition" og den vanlige bortsett fra coveret. Ingen "bullshit"-DVD. "Tin Edition"-coveret er forøvrig stilig det, men også unødvendig, og hvis man ikke behandler det godt, kan man fort få mange riper, og da blir det ikke mye fint å se på.

"Tin"-coveret er forøvrig ikke like tøft som Halo 2s "Tin"-cover, men ... det er litt stilig.

D

Deleted member 91

Gjest
Bestilte det idag selv, gleder meg til det kommer. :) Noen som er med på å vise meg "the ropes" over Live en gang i neste uke? Gamertaget mitt er Baronz0r, bare add meg - selv om det er fint om dere skriver "Spillegal" i Friend Requesten eller noe, slik at jeg skjønner at det er dere. :)

D

Deleted member 91

Gjest
Etter du har fått det (eller nå for den slags skyld) så kan du ta en titt i dette emnet.

Det gjelder alle dere andre Unreal2-spillende tøser også! :)

D

Deleted member 1518

Gjest
Singel Player delene er skikkelig vanskelig å UC2 syns jeg. Jeg vet at en kan velge lett vanskelighetsgrad, men det er bare kjipt, jeg klarer bare kamper matcher på "adept" med de tykke og feite personene. Ellers er det umulig og vinne på adept med det små.... Forresten prøvde jeg og mase meg til invitasjon (Halo 2) med deg Nicholas og SirkusM igår men jeg fikk ikke bli med :(