Unreal Tournament 2007

#1
Det neste spillet i UT-serien vil hete Unreal Tournament 2007 og er ventet å slippes sent 2006 eller tidlig 2007. En liten stund å vente, med andre ord. Spillet vil være basert på Unreal-Engine 3.

Noen bilder:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Det er snakk om en ny gamemode, conquest, med baner mye større enn hva Onslaught-banene til 2004 hadde å by på. Selv håper jeg bare at det ikke blir for mye fokusering på det grafiske og nye modi til spillet. Håper heller ikke nesten alle banene blir store og åpne hitscan-baner, jeg har lyst på noen små trange arena-baner som har mye å by på i close-combat også.
 
#3
Ooooo.. heftig grafikk. Må nok investere i en skikkelig gamer pc når ting begynner å se så bra ut :)
 

SHDR

Gullmedlem
#6
Det blir sært å spille et ultra-fast paced spill med slik grafikk. Ettersom characterne er såpass "realistiske", vil det lett se litt dustete ut når de løper rundt ved ekstremt høye hastigheter, hopper fire ganger sin egen høyde og ... ja. Litt som med Doom 3. Men det blir sikkert hyperknall. 2004 er stadig uovertruffent i Deathmatch. Liker ikke de andre modene, dog. De er for random ... handler mer om exploiting enn teamplay.

Nåvel. Dette blir bræh. Litt lenge til, dog.
 
#7
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@10.05.2005, 10.06
Old news.
Ifjor på E3 viste de Unreal Engine 3.
218019​
Hva er old news? Hvis det var at spillet skulle bruke Unreal Engine 3 er det selvsagt kjent lenge, ja.

Har forøvrig kommet preview og videointervju med epics leder, Mike Capps.

Preview.

Videointervju.

Edit: Eid av sorte ice =/ Så ikke han hadde lagt ut preview.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Var ikke akkurat noen nyhet dette her nei. CliffyB har i lengre tid utalt at det ikke skjer noe mer på UT fronten før tidligst sent 06.
Det er vel egentlig like greit at det tar så lang tid. Blir for dumt å slippe en nærmest identisk versjon av det samme spillet en gang i året.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Ja, EA er enige med deg der Lodin.
 

SHDR

Gullmedlem
#10
Industry leviathan Electronic Arts announced Tuesday that for the last fiscal quarter, their profits sank to $8 million, which is drop of ninety-one percent from earlier fiscal reports. In addition, they are forecasting a first-quarter loss this year, and are hoping just to break even by the end of Q2. Devastating! They told me that I needed to be funny or something to work here, but it would clearly be in bad taste to make light of such sobering news.
EA er helt enige med deg i at økt franchisemelking ikke nødvendigvis fører til økt utbytte. Iallfall ikke når franchisemelkingen involverer veislakt som The Urbz og Rogue Agent. Trist å se slike tall, hæh? Hæh?
 
#11
For those of you who hadn't heard, Epic announced they'd lisenced Novadex as their physics engine quite a while back, so get on over here and download the Rocket demo! It may not have a flak cannon or shock rifle, but it's damned impressive.
Kilde: PlanetUnreal.com
 
#12
Dette må anskaffes da jeg er en kraftig grafikkhore og fan av fastpaced fps.
Har nettop kjøpt meg et nytt grafikkort (x800xl) håper det holder.
 
#14




=D skilt ved fødslen. UT2k7 ser deilig ut det noen som vet systemkravene