Unreal Tournament 3 2: Vengeance: The resurrection.

#21
Det kjennes bare ikke like smooth ut som i Quake 3 eller 2k4 som allerede nevnt.
Vanskelig å forklare det noe bedre enn det.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#22
Heh jeg skjønner selv ikke hvorfor ut3 er så jævla klagemagnet. Her kommer dem ut med en diger gratis update til et spill mange ville tro de fleste utviklere ville forlatt, og folk klager over alt dem ikke legger til.

Jeg synes ut2k3's sine bevegelser var helt på trynet i forhold til ut99. Det er derfor jeg liker UT3.
Bare fordi at man kunne løpe raskere i 2k3 betyr ikke at spillet var raskere. Shieldgunnen ødela pacingen så mye i TDM, CTF og 1v1 at det var ikke gøy når man spilte mot folk på sitt eget nivå.
Karta var så store og åpne (føkk deg, grendel), og man dodgejumpet hele tiden fordi det var ingen grunn til å løpe normalt. Jeg synes ut99 og ut3 er begge en mer intens opplevelse enn 2k3/2k4.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#23
Da var vi live.

Som forventet, så har steam salg på det denne uka, men spillet er også gratis i et par dager for de som vil teste det.
For de som allerede eier spillet, er det bare å laste ned siden addonen er gratis.
 

Lodin

Der Waaaah
#24
Mens de av dere som spiller det på PS3 må vente litt til. Fordi det er utsatt. Fordi Sony og Epic hater dere.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#25
Kan jeg laste ned update til vanlig versjon fra steam, eller må jeg installere steam-versjonen?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#26

Novastrum

Feminist-elitist
#27
Nice, får ta å sjekke ut. Takker. :)
 

Novastrum

Feminist-elitist
#29
Avinstallerte spillet og installerer gjennom Steam for å få achievments of lettere oppdatering senere, etc. spillet er forhåpentligvis klappet og klart i løpet av natta. Er med på spilling i helga hvis noen er hypp. (jeg suger sannsynligvis)

hhehe kjexbox, forresten. Skulle tro de kunne distribuert dette innholdet via torrent-teknologi uten problemer, patchen er jo cab/msi og kunne blitt installert via DVD/USB.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#30
Bumper forsiktig borti denne tråden siden jeg akkurat dro ned UT3: Black fra Steam. Er det fortsatt noen som spiller dette jevnlig, eller som kunne tenke seg å være med på noen vennlige runder? Jeg suger innihælvetes mye pikk i twitch-shooters så jeg garanterer en enkel seier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Har forsåvidt installert skiten, så hvorfor ikke.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#32
Jeg løy, nedlastninga er bare på 76%, men vi kunne jo avtalt et tidspunkt ELLNO ZÅNT så kanskje et par til kunne slengt seg på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Kommende generasjoner vil reise monumenter til din ubrukelighet, Niggerlaks.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#34
Installerte på nytt etter win7 cleanzors i helga. Det har blitt en del pheetzerezxx siden sist jeg jalla med det, så jeg er gjerne med på litt frægging en av dagene som kommer.