Unreal Tournament 3

#1
Midway annonserte i dag at Unreal Tournament 2007 vil bli utsatt. Det har tidligere vært snakk om en lansering før slutten av året, men nå forteller Midway at det kan bli utsatt til senest juni 2007.

GameSpot
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Snute! Faktisk en Steve Polge som er LD på dette. Aldri hørt om ham og det er sikkert derfor det går så treigt.

Han er sikkert ikke like flink som Cliffy i å ragge damer heller. :D
 

SHDR

Gullmedlem
#6
Det er mulig jeg bare er out of the loop, men CliffyB, enda hvor kjekk han er til å være spilldesigner; er ikke Tom Cruise.

Kanskje det endrer seg når jeg entrer gamet. Eller ... kanskje ikke. Uansett, hva så? Dette betyr bare at jeg har fet nok PC til å kjekke meg med spillet når det endelig kommer om et års tid. Jeg har nemlig ingen planer om å kjøpe meg en ny PC før a) Windows Fista og b) Intels nye plattform har vært på markedet i minst fire måneder.

Perfekt, med andre ord.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#7
Jeg vil å ha ny pese.
senufs.
CliffyB ser forresten helt jævlig ut. Ser ut som en blanding av en typisk boybandsanger og Gaute Grøtta Grav
 
#8
Det betyr også at spillet mest sansynlig ikke vil bli valgt til ESWC 2007, selvom jeg regner med at det er noe svært få egentlig bryr seg om.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#9
SITAT(Lodin @ 01.08.06, 21.26) 17728
Snute! Faktisk en Steve Polge som er LD på dette. Aldri hørt om ham og det er sikkert derfor det går så treigt.

Han er sikkert ikke like flink som Cliffy i å ragge damer heller. :D

[/b]


øy er det han som har en sånn photoblogg på SA forumet a :hm:
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Om du mener at det hender han lager en tråd og poster masse bilder når han har vært på happenings, så ja.
Forøvrig hater han det Paris bildet så det er viktig at man poster det i alle tråder han befinner seg i. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Ikke dumt, de gir det fjerde spillet i serien navnet Unreal Tournament 3.

Gleder meg til Fifa 2, jeg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#13
Nå var Unreal Tournament 2004 igrunn bare en selvstendig expansion til Unreal Tournament 2003. Teknisk sett var spillene temmelig like.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Innholdsmessig var det ganske store forskjeller; UT2004 inneholdt alt i UT2003 og mye mer til. Jeg så aldri på UT2004 som noen tilleggspakke, mitt inntrykk var at Epic innså at UT2003 ikke var det helt store og følte de måtte rette opp litt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#15
Jepp, 2003 og 2004 er to forskjellige opplevelser, men man kan egentlig si at 2004 er en slags oppgradering av det grunnleggende i 2003. Synes det er greit at de endrer navnekonvensjonen. Tar samtidig bort litt av det nørdske ved det (positivt/negativt). Gleder meg godt, og ser man på trailerne tror jeg at det skal funke greit på X1900GT.

Dessuten skal ikke UT spilles med høy grafikk over internett, det skal spilles med low textures og lav oppløsning rundt 800x600 - 1024x768. Man skal minst oppnå 75+fps (75hz) og 14- ping er ønskelig.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Var Unreal Tournament 2003 og 2004 egentlig Unreal Tournament 2 siden de begge kjørte på Unreal 2 motoren?
Hodet mitt!