Valgfritt navn på hovedpersoner i spill

Når du fritt kan velge navne på hovedpersonen (og gjerne andre karakterer) i spill som f.eks Zelda o

  • Navnet som utvikleren har gitt den personen

    Stemmer: 0 0,0%
  • Mitt eget fornavn

    Stemmer: 0 0,0%
  • Mitt vanlige spill/internett-nick

    Stemmer: 0 0,0%
  • Finner på et navn

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Jepp, her er jeg rett og slett nysjerrig. Før valgte jeg alltid mitt eget fornavn, men etter hetsing fra blant annet Fenrir, har jeg begynt å bruke navnet som utvikleren har valgt. (ja, jeg er en "Pushover)
 
#3
Jeg pleier å bruke mitt vanlige spill/internett-nick, Jani. Det er nesten mitt fornavn da, men ikke helt. ;)

Av og til kaller jeg meg Red Dragon, men det er kun på PS2 Online.
 
#4
Brukar oftast "Lars" eller "Dulirius".
Men før, når eg spelte Counter Strike, då var eg NoUseForAName. Kan vere att eg brukar det enda i andre spel. :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Hmm, det kommer helt ann på spillet faktisk, men det hender jeg også finner på navn, eller bruker navn fra andre spill :p
 
#10
I visse spill pleier jeg å kalle meg det som er et vanlig navn i spillet....

Jeg kaller meg feks ikke Darkstorm i et spill som Morrowind

Men ellers kaller jeg meg Sotha-Sil
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
I Pokémon pleier jeg å gi alle Pokémon'ene mine "frekke" navn, som f. eks Lazyfuck o.l.
Ellers tar jeg mitt eget navn.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#12
I Final Fantasy så bruker jeg alltid original navnene første gang, mens andre gang, så bruker jeg å finne på andre. Bruker som regel Anders, Ronin eller LokalHelt
 
#13
Så lenge utvikleren gjør framlegg om et godt navn på den aktuelle karakteren, bruker jeg det navnet. Dersom det er et komplett fritt valg, blir det som regel Fenrir; altså kallenavnet mitt.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#14
Skriver som regel navnet til mitt alter ego, Mads.

Ellers var der intet, sa kjøpmannen og traskede ivei in i den kolde natt.
 
#16
Jeg pleier å bruke mitt vanlige spill/internett-nick, men av og til så bruker jeg fornavnet mitt.
 
#19
nå bruker jeg de originale navnene. før brukte jeg bare navn fra FFVII. til og med i andre FF spill :ler: husker jeg kalte squall for cloud og rinoa for tifa. hihi