Valgfritt navn på hovedpersoner i spill

Når du fritt kan velge navne på hovedpersonen (og gjerne andre karakterer) i spill som f.eks Zelda o

  • Navnet som utvikleren har gitt den personen

    Stemmer: 0 0,0%
  • Mitt eget fornavn

    Stemmer: 0 0,0%
  • Mitt vanlige spill/internett-nick

    Stemmer: 0 0,0%
  • Finner på et navn

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
Jeg pleier som regel å la hovedpersonene ha sitt originale navn første gang jeg spiller spillet, og kaller hovedpersonen Nicho eller Nicholas andre gangen. Fra tredje gangen og oppover så bare finner jeg på noen morsomme navn.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Fisk@28.06.2004, 21.41
nå bruker jeg de originale navnene. før brukte jeg bare navn fra FFVII. til og med i andre FF spill  :ler:  husker jeg kalte squall for cloud og rinoa for tifa. hihi
Jeg kaller han duden jeg er på FFCC (Der du MÅ velge ett navn) for Cloud!! :blunk:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#23
Jeg pleide å kalle meg det hovedpersonen heter. For eksempel Link i Zelda. Men når jeg fant ut at jeg lever meg såpass inn i rollen så kan jeg like gjerne kalle ham Erlend (meg, altså). Navnet blir aldri uttalt allikevel.
 
#24
Jeg pleier å kalle dem det utviklerne har kalt dem, men da jeg spilte FFIX første gangen syns jeg Dagger var et teit navn, så jeg kalte henne Rinoa...
 
#26
Jeg pleier som oftest å finne på et eget navn til karakterene, gjerne noe totalt meningsløst. Et eksempel på dette er mitt eget brukernavn, Buku. Av og til kaller jeg opp personene etter kjendiser, f. eks. Dagfinn Høybråten i Morrowind.
 
#27
hihih første gang jeg spilte ffIX kalte jeg meg fornavnet mitt og alle de andre for noe skikkelig teit.
gøy å kalle seg for ting som:
klut
dobørste
sengeveter
og slike gøybare ting.
 
#29
Opprinnelig skrevet av Talibanan@30.06.2004, 06.41
hihih første gang jeg spilte ffIX kalte jeg meg fornavnet mitt og alle de andre for noe skikkelig teit.
gøy å kalle seg for ting som:
klut
dobørste
sengeveter
og slike gøybare ting.
Jo kjempegøy.


Jeg kaller dem for det utvikleren har gitt dem, utenom spesielle tilfeller. som F.eks:

RedXIII: Nanaki
Garnet/Dagger: Sarah

osv osv.. ju get de påint! :svette:
 
#30
Finner som regel på navn som passer til karakteren, eller så bruker jeg et navn til en kul person. Noen navn jeg bruker er: Dante, Ryo, Jin (Kazama) eller Paul Phoenix (og Timon i FFXI da). Skjeldent jeg bruker mitt eget navn (Stian).
 
#31
Bruker mitt eget fornavn, det har jeg gjort siden jeg spillte et spill det var mulig på for første gang, tror det var Zelda: A Link To The Past, et spill jeg ikke angrer på å ha runda 3-4 ganger :tommelopp:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#32
Har masse nicks og sånn, har seriøst forskjellig på alle spill :)
Er jo ikke så vanskelig å finne på et nytt nick, Zebra er jo et godt eksempel :p

Spørs jo mye på humøret akkurat da, og åssen spill det er og sånn da.
Det er jo ikke alltid man orker og beholder det orginale navnet.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#35
Bruker utviklernes navnevalg med mindre det navnet er skikkelig teit (Butz og Ratix er gode eksempler). Eller så velger jeg bare noe teit.

NB! Aldri kall bikkja til Rinoa i FFVIII for Angelo. Sperm er et godt valg. (Sperm Rush/Sperm Cannon limit break, anyone?)
 
#36
Opprinnelig skrevet av Thinaran@30.06.2004, 14.54
NB! Aldri kall bikkja til Rinoa i FFVIII for Angelo. Sperm er et godt valg. (Sperm Rush/Sperm Cannon limit break, anyone?)
nydelig...... :kul:
 
#37
Vanligvis forandrer jeg ikke på navnet til folka. Jeg forander Aris til Arith, og Ifrit til Efreet. Å jeg vurderer å kalle RedXIII for Nanaki siden jeg ikke liker RedXIII navnet..

Uten om sånne ting har jeg alltid vanlig navn. Å det er like greit siden jeg på spill som Suikoden hvor du skal velge navn selv sitter i evigheter for å finne et kult navn. Fornavnet mitt som er Jostein funker liksom ikke så bra på en stor helt....
 
#38
Bruker det navnet som utvikleren har gitt personen.

Eller så bruker jeg Martin, som er navnet mitt :cool2:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#40
Opprinnelig skrevet av Thinaran@30.06.2004, 15.54
NB! Aldri kall bikkja til Rinoa i FFVIII for Angelo. Sperm er et godt valg. (Sperm Rush/Sperm Cannon limit break, anyone?)
Jeg kallte den for Hotdog da det begav seg... Jeg synes det var rimelig festlig og... :ehm...: