Vampire The Masquerade Redemtion

Jeg installerte dette gammle rpg/hack'n slash spillet idag. Historien og alt virker litt kult. Har akkurat blitt biti å blitt en vampyr.

Er dette spillet noe bra utover,noen som har spilt det?

Lodin

Der Waaaah
Oh woe is poor Christof for his soul is evermore damned to burn in the flames of hell! Waa waa waa! Goth goth goth!

Redemption er et helt greit RPG, men det blei litt for masete i lengden og kontrollen var irriterende dårlig. Trur jeg holder meg til Bloodlines jeg.

Jeg storkoste meg med dette spillet da det var nytt. Det er absolutt verdt å spille igjennom..

Får sitte å spille det litt ja! En ting som er teit er om at du putter en hjelm eller noe anna på figuren din å ser du det ikke....

Har et annet gammelt spill her også : Ultima Ascension....er det noe bra da? Veldig gammelt...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, kjempegammelt - helt fra 1998. Skjerpings.
Ultima: Ascension er siste kapittel i den smått legendariske Ultima-sagaen. Om du ikke har spilt noen av de foregående spillene kommer du nok til å føle deg litt lost til å begynne med, men det går seg til.
Ascension er egentlig et veldig bra spill, bare synd at det var (og er fortsatt til en viss grad) sinnssykt bugget. Men, bevares... jeg storkoste meg da jeg spilte det, og jeg har faktisk betalt for det... så jeg må nesten anbefale det. :)

Opprinnelig skrevet av Yetipants@20.12.2004, 11.51
Ja, kjempegammelt - helt fra 1998. Skjerpings.
Ultima: Ascension er siste kapittel i den smått legendariske Ultima-sagaen. Om du ikke har spilt noen av de foregående spillene kommer du nok til å føle deg litt lost til å begynne med, men det går seg til.
Ascension er egentlig et veldig bra spill, bare synd at det var (og er fortsatt til en viss grad) sinnssykt bugget. Men, bevares... jeg storkoste meg da jeg spilte det, og jeg har faktisk betalt for det... så jeg må nesten anbefale det. :)
151723​
Får teste litt...har faktisk begge disse orginalt. Liggi å sammlet støv. Blir litt desperat å må ha noe å gjøre til wow kommer.Hehe!

Bare noen få dager til julaften, da skal jeg spille Paper Mario til GC som jeg har kjøpt til meg selv.hehe!

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Yetipants@20.12.2004, 11.51
151723​
Uhm, de skreiv jo omtrent om hele historien og dumma den ned for nummer 9 jo. Vel hadde ikke nykommere (som meg) noe problem med å få med seg hva som foregikk, men fansen (bla. en kamerat av meg som er fantatiker) hata det.
Og det at det var så ufattelig (og fortsatt er) så bugga gjorde ikke saken bedre.
Grafikken er pen selv i dag, men ellers syns jeg det er ekstremt meh.

Opprinnelig skrevet av delta zai@21.12.2004, 12.00
Jeg er ikke sån fan av og skjvete så mye men liker grøssninger. Er bloodlines lurt og kjøpe da?
152306​
Bloodlines er egentlig ikke noe spooky, et sted hittil har vært jævla skremmende ihvertfall, på det stengte hotellet :svette:

Uansett hvis du ikke liker grøssespill så er det ikke noe farlig, Bloodlines er ikke særlig spooky, litt er det....