Vampire The masquerade

  • Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato
Tydeligvis. Og sexy og vill og endeløst diffus og herlig! =D
 

Halky

Veteran bruker ;)
Okey nå er det et eller annet fuck med spillet. Siden pc skjermen slår seg på en måte av når jeg ska starte opp spillet. Og ja jeg har patchet spillet, og lagt på en ny crack. Og dette har aldri skjed før. Merkelig spill dette her :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
hmm, tviler litt på det, siden spillet fungere utmerket før ;) Før jeg patchet det osv.. Selv om jeg har hatt litt problemer med det før også, som at jeg ikke kommer meg videre, men det er vist noen flere som har hatt likt problem der på det stedet.
 
Shit ! Jeg er tremere.Jeg er i sewers nettop banka cult-plague-crazy gubben og har bloodshield jeg ble så lettet av kampen at jeg sava rett etter men jeg mister jo masquerade viss jeg går opp med bloodshield og det går faen ikke vekk! Vet noen hva jeg skal gjøre?

Plz plz plz svar fort.
På forhånd tusen takk.
 
Hadde du vært litt smart, hadde du vel skjønt at F8 løser alle dine problemer. Nirvana neste!
 

Halky

Veteran bruker ;)
Aye, nå har jeg endelig fått spillet til og virke igjen :D Og har kommet meg ut fra den hulen, med og ta den båten osv... Og jeg har nå kommet til bossen på Hallbrock hotell, men han er litt vel vanskelig siden jeg mister så fort liv. Så har dere noen tips til åssen jeg kan ta han? Eller går det ann og få mere liv på det brettet?
 
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@05.01.2005, 08.12
Det er kanskje ikke meningen at du skal hoppe ut av banen da.....
158437​
Kanskje ikke meninga det skal være mulig da:p
Men mulig var det gitt...
 
Jeg har akkurat starta å spille, og jeg må si det sånn at det ROCKER!
kommer nok til å spille mer i kveld skal bare roe meg ned med litt Battlefield:D